3 årig i biffen (klokkeblomst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
14 svar
4 synes godt om
2. januar 2015

A. Nonymsen

Vi er netop blevet inviteret i biffen af mormor... Vi skal se klokkeblomst...

det er første gang min datter skal i biografen (hun er godt 3 år)

hun kan sagtens her hjemme sidde og se en hel film stille og roligt... Men er det for tidligt med biffen?

hvad er jeres erfaringered 3 årige i biografen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Maise86

A. Nonymsen skriver:

hun kan sagtens her hjemme sidde og se en hel film stille og roligt... Men er det for tidligt med biffen?

Det har aldrig været et problem med mine børn 

god fornøjelse 

Anmeld

2. januar 2015

A. Nonymsen

Maise86 skriver:

Det har aldrig været et problem med mine børn 

god fornøjelse 

Jo tak  

håber det går godt, nu er billetterne ihvertfald bestilt

Anmeld

2. januar 2015

Nadia&Daniel

A. Nonymsen skriver:

Laura var afsted da hun var omkring 3 år og 9 mdr. (mener jeg) og det fik super fint (hun skal også afsted i dag - se klokkeblomst sammen med farmor og farfar) Jeg sørger altid for at få plads ude i siden (vi har været afsted 2 gange) - så man nemt kan komme ud, hvis hun skal tisse eller noget. Rigtigt god fornøjelse 

Anmeld

2. januar 2015

Pinkrose

A. Nonymsen skriver:

Min datter på tre har været ca 6-8 gange i biffen og vi har også lige været inde og se klokkeblomst . Hun klare det rigtig godt og er helt betaget når vi er i biffen. Hvor modsat kan hun slet ikke finde ud af hjemme og se en hel film :p 

Anmeld

2. januar 2015

lenemor77

Vores ældste var også tidligt i bio. Men lige klokkeblomst så hun forleden med sin mormor. Den var vist både uhyggelig og krævede en enkelt tåre.. 

God tur

Anmeld

2. januar 2015

A. Nonymsen

lenemor77 skriver:

Vores ældste var også tidligt i bio. Men lige klokkeblomst så hun forleden med sin mormor. Den var vist både uhyggelig og krævede en enkelt tåre.. 

God tur

Er det rigtigt? Tænkte ellers at det var sådan nogle stille og rolige film... Vi må se hvordan det går, ellers må vi gå før tid 

Anmeld

2. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
A. Nonymsen skriver:

Er det rigtigt? Tænkte ellers at det var sådan nogle stille og rolige film... Vi må se hvordan det går, ellers må vi gå før tid 

Min veninde har en pige på lige knap 3, og Klokkeblomst var lige uhyggelig nok til hende.

men børn er jo forskellige! 

Tror ihvertfald ikke du skal være nervøs for at have hende med i biffen. Jeg ved da at jeg selv bliver helt opslugt af film og musik, så det tror jeg bestemt også et barn gør. 

Anmeld

2. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Første oplevelse kam godt virke uhyggeligt, fordi der er mørkt, mange mennesker, stor skærm og lyden er meget høj. Men hvis hun ikke bryder sig om det - kan de heldigvis bare gå igen. 

Vi har været afsted to gange. Første gang da han blev 3 år, hvor det var børnebio. Lyden er lavere og tegnefilmene er kortere og så er der ingen reklamer. Det gik fint

Anden gang var 2 måneder efter hvor han så flyvemaskiner 2. Han gad ikke se de sidste 5 minutter - så det er lidt ærgeligt der var reklamer. Men han hyggede sig fint

Anmeld

2. januar 2015

LykkeB

Lige nu går der to klokkeblomst film klokkeblomst og ønskedyret og klokkeblomst og piratfeen. 

måske det er derfor, nogle er blevet bange. Den ene frarådes nemlig børn under 7 år, hvor den anden er for alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.