Gensyns reaktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
8 svar
5 synes godt om
2. januar 2015

missehxx

Hej piger! 

Hvornår kan man forvente en form for reaktion fra sit barn, når man har været væk, og kommer tilbage? Min søn bliver 8 mdr om et par dage, og hvis jeg eller far har været alene hjemme med ham, er det ikke altid han lige gider, eller har tid til at vise nogen form for begejstring over at vi er kommet hjem. Han genkender os ingen tvivl om det, men burde han ikke vise en form for begejstring. Nogengange er han mere optaget af at lege, så han slet ikke kigger på os når vi kommer hjem, og det bekymrer mig faktisk en del...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Jupiter

I den alder blev jeg også "straffet" når jeg kom hjem fra arbejde, og min datter havde været alene med sin far hele dagen 

Hun var ikke synderligt interesseret i mig, men til gengæld var far den bedste i verden hvis hun ville noget.

Jeg brød mig ikke om det, men jeg forstod det jo godt. Nu havde hun været sammen med ham i så mange timer, og måske lige "glemt" hvordan det var med hende der mor 

Anmeld

2. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
missehxx skriver:

Hej piger! 

Hvornår kan man forvente en form for reaktion fra sit barn, når man har været væk, og kommer tilbage? Min søn bliver 8 mdr om et par dage, og hvis jeg eller far har været alene hjemme med ham, er det ikke altid han lige gider, eller har tid til at vise nogen form for begejstring over at vi er kommet hjem. Han genkender os ingen tvivl om det, men burde han ikke vise en form for begejstring. Nogengange er han mere optaget af at lege, så han slet ikke kigger på os når vi kommer hjem, og det bekymrer mig faktisk en del...

Sådan er min datter også... 

Anmeld

2. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mener også det var sådan med vores dreng da han var 8 måneder - ikke noget du skal bekymre dug over. Det kommet 

idag er han tre og der bliver løbet og krammet og ordene "jeg har savnet dig" bliver også sagt 

Jeg kan desværre ikke huske hvornår gensynsglæden præcis startede. Det er så lang tiden.  

Anmeld

2. januar 2015

Clisolka

missehxx skriver:

Hej piger! 

Det må du bestemt ikke være ked af - det skal nok komme helt automatisk 

Jeg kan ikke huske præcist hvornår, men det kommer!  Nu er min mindste 16 mrd. og han kan stadig være helt væk, når jeg kommer hjem fra arbejde. Hvis han ikke er optaget af noget, så kravler han eller går hen til mig 

Min ældste på 4 år giver krammer, kysser og siger "jeg har savnet dig mor" eller "jeg elsker dig mor" 

Anmeld

2. januar 2015

Sprit25

Min datter på 8 mdr er fuldstændig ligesådan. Med mindre det er faren der kommer ind i rummet men hun er også mega far pige!!! 

Min bror har prøvet han sad og legede og snakkede med hende så kom der reklamer i tv og han kunne ikke komme i kontakt med hende før reklamerne var slut 

Anmeld

2. januar 2015

mrhl

Da min datter var 7-8 mdr blev hun altid vildt glad når far kom hjem. Jeg var aldrig væk andet end lige i vaskekælderen eller noget, så mig skulle hun ikke undværre. Nu bliver hun for det meste glad for at se sin far, men slet ikke ligeså vildt som da hun var lille. Det er stadig sjældent jeg går fra hende i længere tid, men de få gange det er sket har hun ikke reageret særligt på at jeg kom tilbage :-) hun er 1 år forresten.

Anmeld

2. januar 2015

BigHope13

Synes det kom efter han startede i vg. Der var han knap 10 mdr, og da det først var blevet hverdag mærkede både jeg og far en gensyns reaktion når vi hentede ham.

Anmeld

2. januar 2015

missehxx

Åh hvor er jeg lettet over at høre jeres svar!! Så behøver jeg vidst ikke være bekymret længere �� TAK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.