sa 2 gang i træk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. januar 2015

Anonym trådstarter

Har lige testede positiv sidste uge. Men idag fik jeg pludselig ondt i underlivet og kort efter begyndte jeg at bløde.  Så er ret sikker på det er en sa.. smerterne aftog efter blødningen startede.

Havde en sa den 6/11 ca halv anden måned siden.  Vi besluttede os for at prøve igen ved første ægløsning og det lykkedes, og aalligevel ikke nu hvor jeg har mistet igen. Har prøvet at regne ud fra min ægløsning hvor langt jeg er henne,  og det ik mere end 4-5 uger.. men det bare ikke særlig fedt når man virkelig ønsker det. Nu vil jeg vente en cyklus før jeg prøver igen.  

Er der andre der har prøvet det samme og hvor 3 gang så lykkedes?? Synes I også jeg burde vente en cyklus? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Mrsopsand

Anonym skriver:

Har lige testede positiv sidste uge. Men idag fik jeg pludselig ondt i underlivet og kort efter begyndte jeg at bløde.  Så er ret sikker på det er en sa.. smerterne aftog efter blødningen startede.

Havde en sa den 6/11 ca halv anden måned siden.  Vi besluttede os for at prøve igen ved første ægløsning og det lykkedes, og aalligevel ikke nu hvor jeg har mistet igen. Har prøvet at regne ud fra min ægløsning hvor langt jeg er henne,  og det ik mere end 4-5 uger.. men det bare ikke særlig fedt når man virkelig ønsker det. Nu vil jeg vente en cyklus før jeg prøver igen.  

Er der andre der har prøvet det samme og hvor 3 gang så lykkedes?? Synes I også jeg burde vente en cyklus? ?

Jeg har prøvet sa 2 gange og ma 1 gang og er nu gravid igen. 

Vi ventede længe efter den sidste sa da jeg følte jeg havde behov for at komme mig lidt. 

Jeg kan ikke sige hvad der er det rigtige for dig. For mig var det en stor sorg at miste og derfor synes jeg den ekstra tid gjorde mig godt. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Mrsopsand skriver:

Jeg har prøvet sa 2 gange og ma 1 gang og er nu gravid igen. 

Vi ventede længe efter den sidste sa da jeg følte jeg havde behov for at komme mig lidt. 

Jeg kan ikke sige hvad der er det rigtige for dig. For mig var det en stor sorg at miste og derfor synes jeg den ekstra tid gjorde mig godt. 

Jeg tænker mere ifht om kroppen har godt af det.  Ren mentalt er jeg klar igen. Jeg er selvfølgelig ked af det. Men er 30 pg har ikke lyst til at spilde mere tid.. på den anden side vil jeg hellere ikke blive vef hvis min krop har brug for en pause

Anmeld

2. januar 2015

Mrsopsand

Efter min ma sagde de på sygehuset at vi kunne prøve igen så snart min blødning var ovre. Så mon ikke det samme gælder for dig? 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Mrsopsand skriver:

Efter min ma sagde de på sygehuset at vi kunne prøve igen så snart min blødning var ovre. Så mon ikke det samme gælder for dig? 

Det var det jeg gjorde efter 1 sa og så blev jeg gravid og nu med en ny sa.. ved så ik om det klogt at gøre det igen isted for lige vente til jeg har fået min mens en gang

Anmeld

5. januar 2015

StineHH

Vi mistede to gange og 3. Gang var vores lykkens gang og venter en dreng om 4 uger.. Vi ventede en cyklus mellem hver aå var gravid 3 gange indenfor 6 måneder.. Jeg tror på at du sagtens kan starte når du føler dig klar. Det skal nok lykkes for jer❤️❤️ Held og lykke med det

Anmeld

5. januar 2015

Meandu

Jeg ville vente hvis jeg var dig. Efter min MA snakkede jeg med overlægen. Hun sagde at det bedste er at vente en cyklus, da slimhinderne skal opbygges igen. For hvis man blev gravid før så var der større chance for at miste igen. Men lægerne siger jo så mange forskellige ting. Jeg er også snart 30 år, men jeg venter til efter første mens. Det har jeg det bedst med

Anmeld

5. januar 2015

MyLove E

Anonym skriver:

Først en stor krammer

Jeg har også prøvet 2 sa i streg. Efter nr 2 holdte vi pause fra Juni - august .Vi skulle nemlig giftes først i september 

Dagen efter vores bryllup testede jeg positiv   Og han bliver 4 år i år 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

hvor I søde  tak for svarene, dejligt at høre at det lykkedes selv efter 2 i træk. man bliver bare så skræmt. den her gang venter jeg lige en cyklus, især efter to sa efter hinanden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.