5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.749 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. januar 2015

KThomsen

Idag er jeg 5+3 men billedet er taget 5+0 Hold nu op hvor er jeg oppustet. Kan slet ikke have mine alm bukser på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Krydserfingre

Tillykke med den lille hvor må det være dejligt. Og flot bh på dit 5+0 billede

Anmeld

1. januar 2015

KThomsen

Pigeeeeen skriver:

Tillykke med den lille hvor må det være dejligt. Og flot bh på dit 5+0 billede

Tak skal du have har købt tre af de bh'er fordi mine bryster er så ømme at jeg ikke kan have en alm bh på Den jeg har på på billedet er så behagelig og man sket ikke mærker den fordi den ikke har spænde bagpå og bøjle under brysterne

Anmeld

1. januar 2015

Krydserfingre

KThomsen skriver:

Tak skal du have har købt tre af de bh'er fordi mine bryster er så ømme at jeg ikke kan have en alm bh på Den jeg har på på billedet er så behagelig og man sket ikke mærker den fordi den ikke har spænde bagpå og bøjle under brysterne

Hvor er den fra? prøver også selv at blive gravid så skal have fundet nogle gode bh'er. 

Anmeld

1. januar 2015

KThomsen

Pigeeeeen skriver:

Hvor er den fra? prøver også selv at blive gravid så skal have fundet nogle gode bh'er. 

Den er fra Wunderwear Her er der et link til den.

http://wunderwear.dk/brands/missya.aspx 

Det er den øverste af dem Den er vidunderlig

Anmeld

2. januar 2015

*Mor Til Albert*

Tillykke med din lille spire. - Jeg blev også mega oppustet meget hurtigt da jeg ventede Albert. Pyha!

Anmeld

2. januar 2015

KThomsen

*Mor Til Albert* skriver:

Tillykke med din lille spire. - Jeg blev også mega oppustet meget hurtigt da jeg ventede Albert. Pyha!

Tak skal du have

Det er helt vildt man kan blive så oppustet hen mod aften

Anmeld

3. januar 2015

minførste

Jeg var også omkring 6 uger henne, da jeg måtte opgive mine alm bukser og ud at købe nye - så du er ikke den eneste 

Anmeld

3. januar 2015

KThomsen

minførste skriver:

Jeg var også omkring 6 uger henne, da jeg måtte opgive mine alm bukser og ud at købe nye - så du er ikke den eneste 

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste hvilke bukser købte du?

Anmeld

3. januar 2015

minførste

KThomsen skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste hvilke bukser købte du?

Jeg gik i H&M og fandt et par mama bukser, som havde elastikstykker i siderne - på tilbud  Dem kunne jeg så vokse lidt i et par mdr og så omkring uge 14 blev det så den type graviditets bukser med stof på maven ( var heldig at arve nogle par!).

Jeg er glad for jeg ventede lidt med at købe for meget tøj for jeg ændrede figur igen efter de der ca 3 mdr. Jeg blev mindre rund og mere mave, eller hvad jeg skal kalde det. Så min  erfaring er at man skal vente med at købe ventetøjet til man har brug for det (selvom det nu er svært med tålmodighed for mig &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.