I bad hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

1 gange om ugen. Han fik eksem som 1 måned gammel og hud lægen synes at han højst skulle i bad 1 gang om ugen. Deres hud skal beskyttes med god olie og en parfume fri og allergi venlig Krem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

BigHope13

1-2 gange i ugen, eller efter behov , Thor var stor gylper, ellers bliver De bliver jo ikke så beskidte i den alder, 

Thor blev vasket grundigt mellem fingeren og rundt om halsen og i bleområdet morgen og aften hver dag, da det primært er det alt skidtet samler sig.

nu er han 13 mdr og kommer i bad hver anden dag plus det daglige vask..

Anmeld

1. januar 2015

Stumpen

1 gang om ugen.. Ingen af mine gylpede ekstremt.. Men var der gylp uberalles eller lo** til nakken, så fik de selvfølgelig et ekstra bad..

Anmeld

1. januar 2015

Frk.S

1 gang om ugen - derudover efter behov

Anmeld

1. januar 2015

L&V

Max 1 gang om ugen

Anmeld

1. januar 2015

EnGodMor

ES90 skriver:

Hvorfor hver dag?

Fordi de har gylpet en del, og jeg synes det er synd de skal lugte af det og være fedtet ind i det. 

Jeg bruger alligevel samme tid på at vaske dem ordentligt med en klud, derfor kan jeg ligeså godt give dem et dejligt bade. 

Anmeld

1. januar 2015

(august)

En gang om ugen når hun er til babysvømning. 

Anmeld

1. januar 2015

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

1 gang om ugen. Ingen af mine gylpede.

Anmeld

1. januar 2015

Happiness

1 gang om ugen. Og det gør hun stadig. Hun er 10 måneder. Storebror på 3 år, kommer i bad 2 gange om ugen, nogle gange også kun 1. 

De har jo ikke brug for mere. Men hvis de er beskidte, kastet op, lort über alles, ja så får de selvf. et ekstra. Men normalt er det 2 gange for den store , og ja 1 gang til den lille.

Anmeld

1. januar 2015

moaren

Mine drenge kommer i bad næsten hver dag. Ikke fordi de nødvendigvis er beskidte, men fordi det er en del at "putte-ritualet"  De har begge elsket vand fra de var små, så de syntes (som regel) det er dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.