diana88 skriver:
Hej. Jeg fik det konstateret inden min graviditet og det er noget jeg skal leve med resten af mit liv. Ved du om dit er graviditets betinget?? Eller permanent..
Sygdommen har for mig betydet at jeg har været sygmeldt siden uge 8 fordi de ikk rigtig kunne få det reguleret, det resulterede i at jeg kunne sove 24/7 og kastede meget op pga den medicin jeg fik (PTU) det gjorde min dagligdag med kæreste to hunde hus og en lille pige på et år meget svært. Men da jeg var 20 uger henne blev mit stofskifte helt normalt igen og det gør det vist ved de fleste. Og nu har jeg det egentlig Okey er meget træt men er os i det sidste trimester så det kan også have noget at sige. Jeg kaster desværre stadig op 4 ud af 7 dage men har i d til nu taget 10 kilo på og det Sys lægerne er flot.
Vi siger det sådan at hvis nr. 3 engang skal komme skal det planlægges☺
Håber du kunne bruge noget af det.
Tak for svaret! (:
jeg ved ikke om det er permanent eller pga. Gravidlitet i nu, jeg håber selvfølgelig på det sidste!
Det lyder som en hård omgang for dig!
personligt har jeg døjet rigtig meget med kvalme, opkast, madledene og træthed indtil denne uge (10. Uge).
Så jeg håber det sværeste er overstået!
jeg har læst at man skal have medicin, ha taget en masse ekstra blodprøver, skanninger og læge tjek, har det været sådan for dig?
Anmeld