Anbefal en autostol til børn over 9 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
5 synes godt om
1. januar 2015

CroQuis

Hej

Jeg har læst testene på FDM og autostol for 2014, men jeg synes ikke at der er nogle der skiller sig ud og er meget bedre end andre?

Hvilken skal vi købe?

Vi har Isofix, så det skulle den gerne passe i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

tarkoflen

Vi er virkelig glade for vores besafe izi combi! Hvis du vil have en autostol med sikkerheden i top skal du vælge en bagudvendt! Vores kan så vendes om når Thea ikke kan sidde bagudvendt mere

Anmeld

1. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har maxi Cosi two way I size tror jeg nok den hedder. Den er super lækker og fremtidssikret  mht sikkerhed. 

kan kun anbefale den. Fik den med 20% rabat. hvilket garanteret godt kan forekomme her i januar igen

Godt nytår

Anmeld

1. januar 2015

Pigent

Bagudvendt ville jeg vælge også ville jeg vælge Rømer eller Besafe

Anmeld

2. januar 2015

CroQuis

Tak for jeres svar 

Den vi har nu (0-13 kg) er en Rømer Besafe II, mener jeg den hedder og den har vi ikke været vildt tilfredse med..

Valget er faldet på en Maxi Cosi 2 way pearl med en 2 way fix base - den har fået gode anmeldelser på autostol og FDM.

Og må sige at jeg blev forelsket, efter at have set dens finesser i butikken 

Anmeld

3. januar 2015

Lenats31

Fremragende valg

Anmeld

9. februar 2015

CroQuis

tarkoflen skriver:

Vi er virkelig glade for vores besafe izi combi! Hvis du vil have en autostol med sikkerheden i top skal du vælge en bagudvendt! Vores kan så vendes om når Thea ikke kan sidde bagudvendt mere

Tak for svar!

Vi endte med en Maxi Cosi 2way pearl og 2 way fix base, så hun sidder bagudvendt i den nu og det fortsætter hun med til min. 15 mdr som anbefalet 

Anmeld

9. februar 2015

tarkoflen

CroQuis skriver:

Tak for svar!

Vi endte med en Maxi Cosi 2way pearl og 2 way fix base, så hun sidder bagudvendt i den nu og det fortsætter hun med til min. 15 mdr som anbefalet 

Det var da så lidt! Skønt l fandt en lækker autostol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.