Hjælp hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2009

grinbidderen

hej jeg er igang med at lave det der hindbærmousse, men har lavet en fejl..
HÅBER DER ER NOGEN DER HURTIG KAN HLÆLPE.
jeg har lavet det der hindbær med sukker og vanillie og fået pisket fløden stiv og fået det hele blandet sammen med så fik jeg lige set at jeg havde glemt at putte de der 2 dl joughurt i.. hvad gør jeg så??? kan jeg putte det i og bare piske det igennem eller kan det så ik stivne igen???

håber der er bare en der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

ønskebørn74

grinbidderen skriver:

hej jeg er igang med at lave det der hindbærmousse, men har lavet en fejl..
HÅBER DER ER NOGEN DER HURTIG KAN HLÆLPE.
jeg har lavet det der hindbær med sukker og vanillie og fået pisket fløden stiv og fået det hele blandet sammen med så fik jeg lige set at jeg havde glemt at putte de der 2 dl joughurt i.. hvad gør jeg så??? kan jeg putte det i og bare piske det igennem eller kan det så ik stivne igen???

håber der er bare en der kan hjælpe..

vend det forsigtigt i, så du ikke pisker fløden til smør.

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Enig! 
Tror faktisk ikke det er så grum en fejl hvis du bare vender det lige så stille

Anmeld

26. august 2009

grinbidderen

ønskebarn74 skriver:

vend det forsigtigt i, så du ikke pisker fløden til smør.

ok mange tak for hjælpen- det er nu gjort men syntes bare den blev ret tynd af det men nu står den på køl så håber den stivner...

Anmeld

26. august 2009

ønskebørn74

grinbidderen skriver:

ok mange tak for hjælpen- det er nu gjort men syntes bare den blev ret tynd af det men nu står den på køl så håber den stivner...

hvor fast var fløden pisket??

Anmeld

26. august 2009

grinbidderen

ønskebarn74 skriver:

hvor fast var fløden pisket??

den var ret meget fast vendte den på hovedet altså skålen i 1 mins tid og det rørte sig ikke.... og tror hvis jeg fortsatte så ville det blive til smør..

Anmeld

26. august 2009

ønskebørn74

grinbidderen skriver:

den var ret meget fast vendte den på hovedet altså skålen i 1 mins tid og det rørte sig ikke.... og tror hvis jeg fortsatte så ville det blive til smør..

ja og det er bare bvadr... pøj pøj med det

Anmeld

26. august 2009

grinbidderen

ønskebarn74 skriver:

ja og det er bare bvadr... pøj pøj med det

ja det er ikke så lækkert... men det ligner at det blir mere stiv ved at være på køl. nu har jeg os fået lavet hvid-toblerone creme. nam nam det smager skønt- så om en halv time ca begynder jeg at ligge den sammen og i morgen laver jeg mmf og chokolade smørcreme.

Anmeld

26. august 2009

ønskebørn74

grinbidderen skriver:

ja det er ikke så lækkert... men det ligner at det blir mere stiv ved at være på køl. nu har jeg os fået lavet hvid-toblerone creme. nam nam det smager skønt- så om en halv time ca begynder jeg at ligge den sammen og i morgen laver jeg mmf og chokolade smørcreme.

mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.