Nøj, det er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
8 svar
4 synes godt om
31. december 2014

birthee

Skulle sættes igang idag - af alle dage så nytårsaften!!! Så mormor og morfar er kommet fra Jylland for at passe de tre store derhjemme... Har. nu været på svangreklinikken siden 9.30, fået to stikpiller, fået løsnet hinder - og hvad er der sket? Ikke en fløjtende fis Øv for en nytårsaften - savner at hygge med mine tre store børn - at være hjemme, hvor vi skulle have hjemmelavede burgere, ungernes yndlingsislagkage, og pynte med det pynt vores datter på 4 og jeg var nede og. købe igår... Øv altså - ved godt ungerne hygger sig med deres bedsteforældre, men hvor ville jeg gerne være hos dem i stedet for... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

l.kjoeller

birthee skriver:

Skulle sættes igang idag - af alle dage så nytårsaften!!! Så mormor og morfar er kommet fra Jylland for at passe de tre store derhjemme... Har. nu været på svangreklinikken siden 9.30, fået to stikpiller, fået løsnet hinder - og hvad er der sket? Ikke en fløjtende fis Øv for en nytårsaften - savner at hygge med mine tre store børn - at være hjemme, hvor vi skulle have hjemmelavede burgere, ungernes yndlingsislagkage, og pynte med det pynt vores datter på 4 og jeg var nede og. købe igår... Øv altså - ved godt ungerne hygger sig med deres bedsteforældre, men hvor ville jeg gerne være hos dem i stedet for... 

Må du ikke tage hjem til der sker noget ? Gjorde jeg i sin tid 

Anmeld

31. december 2014

birthee

l.kjoeller skriver:

Må du ikke tage hjem til der sker noget ? Gjorde jeg i sin tid 

Nej, desværre ikke, da der er for lidt fostervand... Så skal være på sygehuset til jeg har født...

Anmeld

31. december 2014

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Nej, desværre ikke, da der er for lidt fostervand... Så skal være på sygehuset til jeg har født...

Håber der snart er sket noget 

hvorfor blev du sat igang idag?? 

Anmeld

31. december 2014

birthee

Klumpe-dumpe skriver:

Håber der snart er sket noget 

hvorfor blev du sat igang idag?? 

Blev sat igang pga. for lidt fostervand - blev ringet op i går aftes ved 20-tiden, at de ikke ville vente på jeg selv gik i fødsel... Det var efter læge konference... Så nu ligger jeg i Odense og kukkelurer...

Anmeld

31. december 2014

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Blev sat igang pga. for lidt fostervand - blev ringet op i går aftes ved 20-tiden, at de ikke ville vente på jeg selv gik i fødsel... Det var efter læge konference... Så nu ligger jeg i Odense og kukkelurer...

Ja ved jo godt at du havde for lidt foster vand, men sidst vi skrev igår var jo at du skulle gå i fødsel selv. 

Håber der snart sker noget. 

Anmeld

1. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Spandevis af vestøv i din retning, hvis guldklumpen ikke har fundet sin vej ud endnu.

Håber at du og dine børn havde en god aften på trods af afstandenDejligt med familie der kan hjælpe

Godt nytår Og god fødsel

Anmeld

1. januar 2015

Dianabk

Sender lige en masse ve støv i din retning og håber du meget snart (hvis ikke allerede) får din guldklump i armene 

Anmeld

1. januar 2015

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Håber du ligger med den smukkeste lille 2015 bebs i dine arme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.