Nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
6 svar
2 synes godt om
31. december 2014

moaren

Så er det nytår igen  Lillebror er 20 måneder og jeg er bange for, at han vågner kl. 24 når det for alvor går løs  Kunne jeg selv bestemme, så hoppede jeg under dynen til sædvanlig tid (22), fik et par timer inden lillebror forventeligt vågner. Tror nemlig han vil holde fest et par timer inden han falder i søvn igen. Hvis det var op til manden, skal jeg blive oppe og skåle kl. 24, men bliver træt allerede ved tanken om kun at få 3-4 timers søvn inden vi skal op igen 

Hvad tænker i tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng på 3 er indtil videre ikke vågnet kl 24 - og vi bor i lejlighed hvor der virklig bliver fyrer af udenfor. 

Anmeld

31. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores dreng på 3 har sovet fra bulder og brag alle år. Lillesøster på 2uger sover lige nu og der er netop blevet fyret et batteri af udenfor på 25 skud, det var hun pænt ligeglad med  

Anmeld

31. december 2014

Stumpen

Vores børn sov også fra det, da de var små...

Anmeld

31. december 2014

LJMNA

Vores 3 børn har alle år sovet fra det hele. Uanset hvad så ville jeg vælge at blive oppe med manden og ellers plejer jeg at sende ham i byen, for lige netop nytårs aften sige mig intet. 

Anmeld

31. december 2014

Dianabk

Har godt nok ikke planer om at gå tidligt i seng, men er også bange for at min dreng på 11 mdr vågner kl 24 og ikke vil sove igen. Han har ikke villet sove sine lure idag pga brag (han sover ude i barnevognen), så nu er han lagt i sin weekend seng (er på besøg hos svigermor) det tog så næsten 1 time at få ham til at sove  

Frygter virkelig kl 24 lige nu......

Anmeld

31. december 2014

moaren

Tak for svar piger  Storebror vågnede det første år, men har sovet fra de sidste 3. Lillebror vågnede sidste år, men håber han sover fra i år  Håber lidt på, at nu hvor det buldrede da han faldt i søvn, at han så ikke hører det resten af aftenen/natten

Rigtig godt nytår til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.