hvad skal I have til midnat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2014

bøllen

Her skal vi have kransekage . Iår har jeg bagt selv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Troldemommi

Kransekagestænger og en Rejemad til natmad 

Anmeld

31. december 2014

LJMNA

Vi skal ha kransekagestænger, vi bliver bare mig og min mand, de små vil ha sovet i mange timer på det tidspunkt, så syns en kransekage var lidt for voldsom og så har vi en verdi vi nok tager et glas af.

Anmeld

31. december 2014

Masig

Vi har lidt alm kransekage men tvivler på det bliver kl 24. Der sover jeg nok. Vi har en søn der er syg på 3. Døgn med opkast og mavesmerter og bare er godt sløj så mor her er lidt træt efterhånden... så jeg tror ærlig talt jeg smider kæresten ind til naboerne når vi har spist og så skal mig og sønnike bare slappe af med noget teletubbie indtil vi skal i seng.... så kransekagen bliver nok bare en del af desserten i år 

Anmeld

31. december 2014

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

ja, som overskriften siger; hvad skal I have til midnat?

jeg kender flere der mener man  selvfølgelig skal have champagne og kransekage til midnat, men i vores familie går vi ikke super meget op i traditioner;

vi skal have Asti til de voksne og en Cider til børnene og så har min svigermor lavet hjemmelavede kransekagetoppe med nougat og med cocktailbær... 

Kransekager, fordi min far laver dem.

Anmeld

31. december 2014

M (:

Ms.Sunshine skriver:

ja, som overskriften siger; hvad skal I have til midnat?

jeg kender flere der mener man  selvfølgelig skal have champagne og kransekage til midnat, men i vores familie går vi ikke super meget op i traditioner;

vi skal have Asti til de voksne og en Cider til børnene og så har min svigermor lavet hjemmelavede kransekagetoppe med nougat og med cocktailbær... 

Asti til mændene og børnechampagne til den 6-årige, den ammende og jeg selv, som er gravid (: 

Vi springer kransekagen over i år.

Anmeld

31. december 2014

Røverdatter

Har været i Summerbird og fået mig en lækker æske med hjem. Vi bliver bare mig og min veninde (og tilmed nabo) - hendes barn og mit barn er ligeledes gode venner og går i samme børnehave. Så det er højst sandsynligt dessert før kl 24, da vores børn sover ved 21 tiden og vi selv sikkert er meget trætte...  

Anmeld

31. december 2014

Hectar

Jeg har været henne og bage kransekagetoppe selv, så det får vi sammen med en flaske Bollinger.

Anmeld

31. december 2014

Papillon

Her bliver det til cornflakestoppe, og vi kommer nok også til at smage på dem før  Ingen af os er synderligt begejstrede for kransekage, så det gider jeg hverken bruge tid eller penge på 

Anmeld

31. december 2014

EnGodMor

Stimap skriver:

B&J is! 

"Skåler" i i is?  Når klokken slår tolv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.