Nogen der har fået udbetalt boligstøtte i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. december 2014

Meilby

Ja som spørgsmålet lyder..

Er der nogle af jer andre som modtager boligstøtte som har fået den udbetalt i dag selvom det først er d.2.1-15 den skulle udbetales?

Håber nogen vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Maise86

Meilby skriver:

Er der nogle af jer andre som modtager boligstøtte som har fået den udbetalt i dag selvom det først er d.2.1-15 den skulle udbetales?

Håber nogen vil svare

Jeg har ikke 

Anmeld

31. december 2014

Meilby

Maise86 skriver:

Jeg har ikke 

Hmm okey :/

Det fordi jeg har fået udbetalt et beløb der er noget mindre end det jeg normalt får i boligstøtte fra Udbetaling Danmark, men det er fra det der hedder international pension og social, og aner bare ikke hvad det er Tænkte de måske havde lavet en fejl i udbetalingen, men håber jo selvfølgelig ikke det er min boligstøtte, da jeg ikke kan se hvorfor den pludselig skulle falde og har heller ikke hørt fra dem om det Men hvis andre ikke har modtaget boligstøtte burde det jo ikke være det

Anmeld

31. december 2014

mor88

Meilby skriver:

Det fordi jeg har fået udbetalt et beløb der er noget mindre end det jeg normalt får i boligstøtte fra Udbetaling Danmark, men det er fra det der hedder international pension og social, og aner bare ikke hvad det er Tænkte de måske havde lavet en fejl i udbetalingen, men håber jo selvfølgelig ikke det er min boligstøtte, da jeg ikke kan se hvorfor den pludselig skulle falde og har heller ikke hørt fra dem om det Men hvis andre ikke har modtaget boligstøtte burde det jo ikke være det

En hurtig søgning viser at det er folkepension + social sikring for danske statsborgere, der er bosat i udlandet.

så hvis du hverken er folkepensionisteller bosat i udlandet, så har de nok lavet en fejl hos udb.dk

Anmeld

31. december 2014

Maise86

Meilby skriver:

Prøvede lige at Google det der international pension og social og det virker som noget pensions udbetaling hvis man bor i udlandet? 

Måske det er en fejl? Prøv at Google det

Anmeld

31. december 2014

Meilby

Maise86 skriver:

Prøvede lige at Google det der international pension og social og det virker som noget pensions udbetaling hvis man bor i udlandet? 

Måske det er en fejl? Prøv at Google det

Har googlet, men det blev jeg bare mere forvirret af

Men må prøve at ringe til dem mandag

Gik bare lige lidt i panik, da jeg frygtede det var boligstøtten de pludselig havde skåret i - er lige gået over på barselsklip og har i den forbindelse i forvejen mistet 1500 kr. om måneden, så et fald i boligstøtte ville ikke lige være det fedeste

Men tak for hjælpen

Anmeld

31. december 2014

Maise86

Meilby skriver:

Har googlet, men det blev jeg bare mere forvirret af

Men må prøve at ringe til dem mandag

Gik bare lige lidt i panik, da jeg frygtede det var boligstøtten de pludselig havde skåret i - er lige gået over på barselsklip og har i den forbindelse i forvejen mistet 1500 kr. om måneden, så et fald i boligstøtte ville ikke lige være det fedeste

Men tak for hjælpen

Hvis du er på barsel så virker det som en fejl. God ide at prøve at ringe til dem 

godt nytår 

Anmeld

31. december 2014

Meilby

Maise86 skriver:

Hvis du er på barsel så virker det som en fejl. God ide at prøve at ringe til dem 

godt nytår 

Tak iligemåde :-)

Anmeld

31. december 2014

Zelinasmor

Ja. Har fået boligstøtte i dag. Jeg får altid løn og offentlige ydelser den sidste lørdag i måneden eller før den sidste helligdag 

Anmeld

31. december 2014

sille000

Meilby skriver:

Håber nogen vil svare

Jeg har fået i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.