Boligstøtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. december 2014

Meilby

Hejsa!

Jeg har i dag modtaget et beløb på 1545 kr. fra udbetaling Danmark - international pension og social :s hvad kan det lige være? Det kan ikke være boligstøtte, da vi normalt får 2395 der, og der plejer også bare at stå det er fra udbetaling Danmark og ikke det andet :s Andre der har oplevet dette? :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Meilby

Ingen der har prøvet noget lignende eller ved hvad international pension er?

Anmeld

31. december 2014

mor88

Meilby skriver:

Hejsa!

Jeg har i dag modtaget et beløb på 1545 kr. fra udbetaling Danmark - international pension og social :s hvad kan det lige være? Det kan ikke være boligstøtte, da vi normalt får 2395 der, og der plejer også bare at stå det er fra udbetaling Danmark og ikke det andet :s Andre der har oplevet dette? :s

En hurtig søgning viser at det er folkepension + social sikring for danske statsborgere, der er bosat i udlandet.

så hvis du hverken er folkepensionisteller bosat i udlandet, så har de nok lavet en fejl hos udb.dk

Anmeld

31. december 2014

Meilby

mor88 skriver:

En hurtig søgning viser at det er folkepension + social sikring for danske statsborgere, der er bosat i udlandet.

så hvis du hverken er folkepensionisteller bosat i udlandet, så har de nok lavet en fejl hos udb.dk

Prøvede også selv at søge, men synes bare det var forskellige ting der kom op som gjorde mig endnu mere forvirret

Må have fat i dem på mandag og så håbe på det intet har med min boligstøtte at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.