Hvilket navn passer til Alma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn passer til Alma?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.637 visninger
12 svar
1 synes godt om
31. december 2014

JH12

Vi er i fuld gang med at snakke drengenavne, da vi venter en lillebror, og lige drengenavne kan vi SLET ikke blive enige om.. 

Dog er vi kommet frem til nogle vi begge godt kunne forestille os.. Men det skal også passe til Alma.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Pigent

JH12 skriver:

Vi er i fuld gang med at snakke drengenavne, da vi venter en lillebror, og lige drengenavne kan vi SLET ikke blive enige om.. 

Dog er vi kommet frem til nogle vi begge godt kunne forestille os.. Men det skal også passe til Alma.. 

Alma og Marius.

Ellers tænker jeg Alma og

Alfred

Sofus

Emil 

Rasmus 

Anmeld

31. december 2014

majba

JH12 skriver:

Valdemar og Oscar er gode! Kunne se i havde en lille engel Anton, ellers var det en af de navne jeg ville forslå. Men ellers syntes jeg at Sigurd, Bertram, Ludvig, Oswald, Bertil, Frederik, Alfred, Alvin og Vilhelm passer godt til Alma ��

og Jens! Har et eller andet med Jens!��

Anmeld

31. december 2014

esioul

JH12 skriver:

Victor 

Anmeld

31. december 2014

JH12

Pigent skriver:

Alma og Marius.

Ellers tænker jeg Alma og

Alfred

Sofus

Emil 

Rasmus 

Jeg er helt forelsket i Alma og Marius 

men kæresten har det ikke helt godt med det navn..

Anmeld

31. december 2014

JH12

majba skriver:

Valdemar og Oscar er gode! Kunne se i havde en lille engel Anton, ellers var det en af de navne jeg ville forslå. Men ellers syntes jeg at Sigurd, Bertram, Ludvig, Oswald, Bertil, Frederik, Alfred, Alvin og Vilhelm passer godt til Alma ��

og Jens! Har et eller andet med Jens!��

Ja vi har en lille engel som hedder Anton  det er nok også det navn som passer aller bedst.. 

derefter er jeg vild med navnet Marius også Valdemar.. 

Anmeld

31. december 2014

BabyMiracle <3

Det første der faldt mig ind var Storm

så derfor har jeg ikke stemt

Anmeld

31. december 2014

IngenKoPåIsen

Jeg har stemt Oskar derudover synes jeg at disse navne kunne være fine til Alma: Rasmus, Anton, Frederik, William eller Julian

Anmeld

31. december 2014

lineog4

Jeg ved ikke hvorfor men kom straks til at tænke på Asker.

Anmeld

31. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Johan!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.