Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg er helt nybegynder inden for hækleverden. Og jeg vil så gerne lærer og hækle de søde dyr, men aner ikke hvad jeg skal starte med. Nogle der kan hjælpe? Vil bla rigtig gerne lave de søde elefanter..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lært det udelukkende ved at se tutorials på youtube Det kommer man rigtig langt med.
Start med at prøve luftmasker, fastmasker og magisk ring, så er du et godt stykke af vejen!
Du kan finde rigtig mange gode videoer på nettet. Både YouTube og drops.
hvad vil du have hjælp til?
Nettemor skriver: Du kan finde rigtig mange gode videoer på nettet. Både YouTube og drops. hvad vil du have hjælp til?
Jeg vil gerne lærer og lave de søde elefanter med lang snapel.. Og har prøvet igår ig side og lave luftmasker og fastmasker og stangmasker..
Vaya skriver: Jeg har lært det udelukkende ved at se tutorials på youtube Det kommer man rigtig langt med. Start med at prøve luftmasker, fastmasker og magisk ring, så er du et godt stykke af vejen!
Okay synes bare opskriften er helt volapyk
Michelle21 skriver: Okay synes bare opskriften er helt volapyk
Jeg vil gerne hjælpe dig med at tyde opskriften du kan skrive her eller en PB, med hvad du gerne vil have "oversat"
Michelle21 skriver: Jeg vil gerne lærer og lave de søde elefanter med lang snapel.. Og har prøvet igår ig side og lave luftmasker og fastmasker og stangmasker..
Du siger bare til. Har du fundet den opskrift du vil lave?
Jeg hækler og har købt en opskrift fra hjertegarn på elefanter og den er lige til at gå til. Ellers er blædsprutterne også rigtig god øvelse
Nettemor skriver: Du siger bare til. Har du fundet den opskrift du vil lave?
Ja det har jeg. Men jeg fatter hat af den jeg kan sende den imorgen hvis det er..
Årgangs Mor skriver: Jeg hækler og har købt en opskrift fra hjertegarn på elefanter og den er lige til at gå til. Ellers er blædsprutterne også rigtig god øvelse
Hvad er det for en opskrift?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128