Er der nogle der hækler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
16 svar
5 synes godt om
31. december 2014

Michelle21

Hej. Jeg er helt nybegynder inden for hækleverden. Og jeg vil så gerne lærer og hækle de søde dyr, men aner ikke hvad jeg skal starte med. Nogle der kan hjælpe? Vil bla rigtig gerne lave de søde elefanter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Vaya

Jeg har lært det udelukkende ved at se tutorials på youtube Det kommer man rigtig langt med.

Start med at prøve luftmasker, fastmasker og magisk ring, så er du et godt stykke af vejen!

Anmeld

31. december 2014

Nettemor

Du kan finde rigtig mange gode videoer på nettet. Både YouTube og drops. 

hvad vil du have hjælp til? 

Anmeld

31. december 2014

Michelle21

Nettemor skriver:

Du kan finde rigtig mange gode videoer på nettet. Både YouTube og drops. 

hvad vil du have hjælp til? 

Jeg vil gerne lærer og lave de søde elefanter med lang snapel.. Og har prøvet igår ig side og lave luftmasker og fastmasker og stangmasker.. 

Anmeld

31. december 2014

Michelle21

Vaya skriver:

Jeg har lært det udelukkende ved at se tutorials på youtube Det kommer man rigtig langt med.

Start med at prøve luftmasker, fastmasker og magisk ring, så er du et godt stykke af vejen!

Okay synes bare opskriften er helt volapyk

Anmeld

31. december 2014

>SP<

Michelle21 skriver:

Okay synes bare opskriften er helt volapyk

Jeg vil gerne hjælpe dig med at tyde opskriften du kan skrive her eller en PB, med hvad du gerne vil have "oversat" 

Anmeld

31. december 2014

Nettemor

Michelle21 skriver:

Jeg vil gerne lærer og lave de søde elefanter med lang snapel.. Og har prøvet igår ig side og lave luftmasker og fastmasker og stangmasker.. 

Du siger bare til.  Har du fundet den opskrift du vil lave? 

Anmeld

31. december 2014

Kløver

Jeg hækler og har købt en opskrift fra hjertegarn på elefanter og den er lige til at gå til. Ellers er blædsprutterne også rigtig god øvelse ��

Anmeld

1. januar 2015

Michelle21

Nettemor skriver:

Du siger bare til.  Har du fundet den opskrift du vil lave? 

Ja det har jeg. Men jeg fatter hat af den jeg kan sende den imorgen hvis det er..

Anmeld

1. januar 2015

Michelle21

Årgangs Mor skriver:

Jeg hækler og har købt en opskrift fra hjertegarn på elefanter og den er lige til at gå til. Ellers er blædsprutterne også rigtig god øvelse ��

Hvad er det for en opskrift?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.