juhuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
7 svar
22 synes godt om
30. december 2014

l.kjoeller

Scannings klinikken  har redet min nytårs aften. Efter mange smerter i nat tog jeg forbi i kolding. De var booket men var så søde at klemme mig ind. Vores datter er lavet ved icsi. Men gudhjælpemig  om ikke jeg har denne skønhed liggende  i maven lavet økostyle. Jeg blev også sat 5 dage frem i forhold til termins scanning så jeg nu er 11+3. Så man måtte lige fremskynde min nf fra d. 14 til den 8 januar for at være sikre på jeg ikke kom for langt hen.  Så lykkelig.  Ville bare lige  dele min glæde. Godt nytår. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

esioul

l.kjoeller skriver:

Scannings klinikken  har redet min nytårs aften. Efter mange smerter i nat tog jeg forbi i kolding. De var booket men var så søde at klemme mig ind. Vores datter er lavet ved icsi. Men gudhjælpemig  om ikke jeg har denne skønhed liggende  i maven. Jeg blev også sat 5 dage frem i forhold til termins scanning så jeg nu er 11+3. Så man måtte lige fremskynde min nf fra d. 14 til den 8 januar for at være sikre på jeg ikke kom for langt hen.  Så lykkelig.  Ville bare lige  dele min glæde. Godt nytår. 

Hvor er det fantastisk. Håber jeg kan følge efter 

og godt nytår 

Anmeld

30. december 2014

l.kjoeller

esioul skriver:

og godt nytår 

Tak. Det gør jeg også 

Anmeld

30. december 2014

Leonora

Hvor dejligt

Vidste du ik at du var gravid? 

Jeg er 12+0 idag. Venter nr 3

Så kan vi følges

Anmeld

30. december 2014

l.kjoeller

Hvor dejligt

Vidste du ik at du var gravid? 

Jeg er 12+0 idag. Venter nr 3

Så kan vi følges

Lækkert. Jo men er nok først sunket  ind for alvor nu da det ikke burde lade sig gøre 

Anmeld

30. december 2014

Leonora

Ihhhh hvor skønt . Det er fantatisk når jer der har fået hjælp laver en øko baby .

knus Louise 

Anmeld

30. december 2014

Babydrøm

esioul skriver:

og godt nytår 

Fantastisk!  

Anmeld

31. december 2014

Babydrøm

l.kjoeller skriver:

Scannings klinikken  har redet min nytårs aften. Efter mange smerter i nat tog jeg forbi i kolding. De var booket men var så søde at klemme mig ind. Vores datter er lavet ved icsi. Men gudhjælpemig  om ikke jeg har denne skønhed liggende  i maven lavet økostyle. Jeg blev også sat 5 dage frem i forhold til termins scanning så jeg nu er 11+3. Så man måtte lige fremskynde min nf fra d. 14 til den 8 januar for at være sikre på jeg ikke kom for langt hen.  Så lykkelig.  Ville bare lige  dele min glæde. Godt nytår. 

Fantastisk! Godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.