JUNO seng til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. december 2014

maak

Hej piger!

Vi vil gerne købe os en JUNO seng til vores babydreng, fordi den er flot og virker praktisk, og kan bruges i lang tid!

Er blot kommet til at tænke på om den er okay til en nyfødt? Er der nogle der har erfaringer med det? Tænker mest på størrelsen og højden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Troldemommi

maak skriver:

Hej piger!

Vi vil gerne købe os en JUNO seng til vores babydreng, fordi den er flot og virker praktisk, og kan bruges i lang tid!

Er blot kommet til at tænke på om den er okay til en nyfødt? Er der nogle der har erfaringer med det? Tænker mest på størrelsen og højden  

Ellers så kan du i starten putte den lille baby i barnevognsliften og sætte den ned i sengen, en barneseng er jo kæmpestor i forhold til babys størrelse 

Anmeld

30. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en killiseng fra Sebra. Er super meget glad for den.

Fik farmor til at sy en slange ligesom den fra Ferm living(bare i strækstof i stedet for strik) så bruger vi en alm tyk sengerand og så den slange. Det er bare vigtigt at ligge dem højt oppe så de føler sig trygge. Vi brugte også nogle gange bare liften i starten. 

Prøver lige at sætte et billed ind. Håber at du kan se ideen

Der ligger godt nok lige et tæppe på hele den ene side

Godt nytår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2014

maak

SDD skriver:

Vi har en killiseng fra Sebra. Er super meget glad for den.

Fik farmor til at sy en slange ligesom den fra Ferm living(bare i strækstof i stedet for strik) så bruger vi en alm tyk sengerand og så den slange. Det er bare vigtigt at ligge dem højt oppe så de føler sig trygge. Vi brugte også nogle gange bare liften i starten. 

Prøver lige at sætte et billed ind. Håber at du kan se ideen

Der ligger godt nok lige et tæppe på hele den ene side

Godt nytår

Hvor ser det fint og hyggeligt ud Tak for dit svar! 

Det er en god idé med både sengerand og sen slange, sådan en kan min mor nok sy til mig  

Bunden af sengen kan ikke hæves vel? Det synes jeg nemlig ikke rigtig jeg kan se nogle steder  

Anmeld

30. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
maak skriver:

Hvor ser det fint og hyggeligt ud Tak for dit svar! 

Det er en god idé med både sengerand og sen slange, sådan en kan min mor nok sy til mig  

Bunden af sengen kan ikke hæves vel? Det synes jeg nemlig ikke rigtig jeg kan se nogle steder  

Nej det kan den ikke. Det er nok det eneste minus. Men vi har så som på billedet undladt at sætte den ene side på. Det er først nu hvor hun er blevet mere mobil at vi har den på. Et lille spædbarn render heldigvis ingen steder

Det er også super hyggeligt Og det gode ved slangen er at den kan følge hende. Når hun bliver større kan den jo bare ligge inde ved væggen på langsiden og fungere lidt der også. Vi har endvidere brugt den i vores egen seng også. Hvor hun så lå i midten med den om sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.