en film fra en reklame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2014

TNBC

I den sidste uges tid(Har jeg været i danmark), har jeg set den her reklame for viasatfilm, hvor de synger formidable i bagrunden, hvor der på et tidspunkt kommer den her engel op i solskinet, og ingen ved hvad det er for en, så nu prøver jeg herinde, for at se om der er nogen der ved hvad det er for en film.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Rockertand

Yurie skriver:

I den sidste uges tid(Har jeg været i danmark), har jeg set den her reklame for viasatfilm, hvor de synger formidable i bagrunden, hvor der på et tidspunkt kommer den her engel op i solskinet, og ingen ved hvad det er for en, så nu prøver jeg herinde, for at se om der er nogen der ved hvad det er for en film.

På forhånd tak.

Titlen står nede i hjørnet...

Anmeld

29. december 2014

TNBC

Rockertand skriver:

Titlen står nede i hjørnet...

Det har jeg slet ikke lagt mærke til, jeg plejer bare at lytte til sangen og se på billederne.. Det vil jeg da lige tjekke næste gang.

Tak.

Anmeld

29. december 2014

Købmagerkonen

På forhånd tak.

Jeg mener det er en scene fra Maleficent (Hvis det altså er den på billedet, du mener)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2014

TNBC

FruOlsen skriver:

Jeg mener det er en scene fra Maleficent (Hvis det altså er den på billedet, du mener)

det er lidt anderledes, men jeg tror det er det. Jeg så den lige og jeg synes også at der stod Maleficent men kunne ikke se det helt.

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.