Hej piger
Vores søn på 7 måneder har siden oktober altså godt to måneder kastet op næsten dagligt. Det sker gerne kort efter indtagelse af et måltid, men det er uanset om det er flaske, mos eller grød. Det er gerne en gang dagligt (kan være både morgen, middag og aften). Der kan nogle gange gå et par dage eller mere i mellem opkastningerne, mens der få gange er to, tre opkastninger dagligt. I starten var jeg sikker på, at det var forstoppelse, da han ikke kom af med afføringen dagligt og den var hård. Han får nu Movicol Junior dagligt og har fået gang i maven, men opkastningen er der stadig... Det er rigtig rigtig hårdt på alle måder. Det står ud af ham og AL maden ryger op igen. Vi har også en datter på 1,9 år så der er rigeligt at se til. Har prøvet ALT: AT give ham mindre ad gangen mv. men intet hjælper. Han er i forvejen ikke særlig stor rent vægtmæssigt, så det er rigtig øv at han kaster op, så jeg må starte forfra hver gang.
Lægerne vi har snakket + sundhedsplejersken siger, at det er normalt og at det sagtens kan være en skjult forstoppelse, men jeg er bare nervøs. Er der andre som har prøvet det?
Anmeld