Vil ikke have flaske! Mos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2014

Pigent

Jeg har ikke selv små børn, men ved min veninde startede op ved 4 mdrs alderen med hendes barn.

Her er der to opskrifter hvis du vil lave hjemmelavet mad til hende

http://lovemade.dk/opskrifter-lovemade.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
AnnaKJ skriver:

Vores Karla bliver 4 mdr lige om få dage. Hun gider ikke flasken mere

Hun smasker og gumler på den i stedet for at drikke - og drikker kun 50-100 ml pr. gang. Og så bliver hun jo hurtigt sulten igen! Men hun gider ikke flasken. 

Overvejer at starte hende op på lidt søde kartofler? 

Hun virker ret interesseret i vores mad og åbner munden for den børneske hun leger med. 

Ville i starte lige så stille op? 

Hej. 

Hvorvidt du skal starte op på gtød eller ej kan kun du og evt. Din sp svare på.

Jeg vil dog gøre opmærksom på at der omkring 4 måneders alderen ligger et langt tiger- og udviklingsspring. Det meget normalt at de ikke spiser så meget der. Og nærmest kun sipper til naden. Har selv lige været der. Min datter er 5 måneder. Da hun var 3 1/2 - 4 måmeder gik hun fra 5 til 2 1/2 flaske. 

Så vil råde dig til bare at fortsætte med flaske.  Hun skal nok få hvad hun har brug for. Hvis bare hun ellers bare er som hun plejer.

Anmeld

31. december 2014

ModerNatur

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej. 

Hvorvidt du skal starte op på gtød eller ej kan kun du og evt. Din sp svare på.

Jeg vil dog gøre opmærksom på at der omkring 4 måneders alderen ligger et langt tiger- og udviklingsspring. Det meget normalt at de ikke spiser så meget der. Og nærmest kun sipper til naden. Har selv lige været der. Min datter er 5 måneder. Da hun var 3 1/2 - 4 måmeder gik hun fra 5 til 2 1/2 flaske. 

Så vil råde dig til bare at fortsætte med flaske.  Hun skal nok få hvad hun har brug for. Hvis bare hun ellers bare er som hun plejer.

Enig.. Synes det er lige tidligt nok, og er hun i forvejen uden den store appetit tænker jeg det ikk er godt at introducere grøden..

Anmeld

31. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det samme skete her da vores var 4 måneder og efter en uge spiste han helt normalt af flasken igen

så mit råd er at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.