jeg er i vildrede!
jeg er så ond ond ond! Det startede i sommers! Men har altid været der, jeg har lyst til andre mænd hele tiden, som om jeg er afhængig af den følelse af sommerfugle i maven, man får ved flirt og få en mand til at ville ha' mig! føler mig nærmest forelsket når det sker!
Det startede med jeg holdte en gammel bekendt i hånden engang i byen, en som jeg var lidt vild med da jeg var yngre! vi havde flirtet hele aftenen, men vidste godt det ikke var alvorligt, da vi begge er i låste forhold(pga børn).
Så skete der det til min søsters bryllup at jeg kyssede med min nye svogers kammerat! Og det var heftigt, med berøring osv. Jeg kan næsten ikke huske det, da jeg havde drukket voldsomt meget op til min tale som først skulle holdes ved desserten!
vi har mødt hinanden mange gange og jeg vidste han var vild med ham, jeg har følt mig tiltrukket at hans rå atitude og hans karriere succes!
Men så her i julen, skete det igen, da jeg var i byen med mine 2 gode veninder(den ene min søster)! Vi var i byen, han var der selvfølgelig, vi flirtede, han fortalte at han var forelsket i mig og jeg fik den ene kompliment efter den anden! Vi kyssede, tog hjem til ham, men inden vi nåede til sex, kiggede jeg hen mod min telefon og så min kæreste ringede og jeg gik helt i panik og samvittigheden kom bragende! Jeg tog hjem! Men jeg har simpelthen så dårlig samvittighed! Jeg har lyst til fortælle ham om det, men det er så svært, for jeg ved hvor ked af det han bliver! Og selv hvis han ville tilgive mig, stoler jeg ikke på mig selv, jeg har været fuld hver gang, men når jeg er ædru og ligger ved siden at ham i sengen fantasere jeg om det!
Vi har været kærester i 5 år og har 2 piger! Det er først herefter vores 4 års dag, det er sket, men jeg har altid været flirtende, hvilket han har accepteret som en del af mig!
Han er ikke en nem kæreste, han lider en smule af ADHD, dvs han kan ikke finde og har får medicin mod depression, og har en smule OCD, han kan ikke klare uorganisering, han lukker sig tit inde i sig selv! Dvs mig ude!!!
Hvad er der galt med mig?bkan det være fordi han ikke er den rigtige for mig, eller vil jeg altid være sådan!!
Jeg er nødt til at fortælle det ik? Selvom de er nogle dage siden og vores liv har kørt normalt siden!