Hvilke lamper skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke farver lamper skal vi vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

937 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2014

Anonym trådstarter

Min mand er den heldige vinder af en konkurrence, hvor han må vælge 1 stor bordlampe og 2 pendellamper.

Vi er bare så ubeslutsomme og kan ikke blive enige om farverne. Hvilke ville du vælge? Bordlampen skal enten være sort eller hvid. Pendellamperne skal enten være bronze eller grå.

(det er muligt at stemme på flere, så stem både på en bordlampe og en pendellampe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Anonym trådstarter

Vi er vidst meget enige med flertallet. Vi hælder også selv til den hvide bordlampe og bronze pendel.

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

Nu ligger den grå og den bronze tæt de er så fine begge to

Anmeld

29. december 2014

Mette0105

Bronze 

Anmeld

29. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Min mand er den heldige vinder af en konkurrence, hvor han må vælge 1 stor bordlampe og 2 pendellamper.

Vi er bare så ubeslutsomme og kan ikke blive enige om farverne. Hvilke ville du vælge? Bordlampen skal enten være sort eller hvid. Pendellamperne skal enten være bronze eller grå.

(det er muligt at stemme på flere, så stem både på en bordlampe og en pendellampe)

Hvid bordlampe og grå hængende lampe.

Hvor er de der bordlamper fra? De er lige noget fra mig.. (De er sikkert dyre, men man kan vel drømme)

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvid bordlampe og grå hængende lampe.

Hvor er de der bordlamper fra? De er lige noget fra mig.. (De er sikkert dyre, men man kan vel drømme)

Det er et dansk brand, som hedder drunkrobot. Alle lamperne er specialfremstillet og ingen er ens bordlampen koster 1200 kr og er 40 cm høj

Anmeld

29. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det er et dansk brand, som hedder drunkrobot. Alle lamperne er specialfremstillet og ingen er ens bordlampen koster 1200 kr og er 40 cm høj

Ja, 1200 er lige over mit budget, lige nu.. Måske en dag jeg får råd til den Men den er sku bare fed. Sku heldige at I har vundet dem.

Men jeg vil helt sikkert gemme hjemmesiden Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.