Hoster, hoster og hoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. december 2014

Keablao

Hej allesammen.

Forsinket glædelig jul.

Jeg sidder her hjemme og har haft en underlig dag.

Jeg har hostet i flere måneder, flere gange i timen i "små host" og 2-5 "hoste anfald" om dagen.

På intet tidspunkt feber eller andet. En smule forkølelse, men ikke noget jeg umiddelbart vil forbinde med hosten som hverken er blevet værre eller bedre de sidste par måneder.

Jeg har spist og drukket ganske fornuftigt idag, men alligevel døjer jeg med svimmelhed, det sortner lidt for øjenene.

Jeg ved godt at jeg burde have søgt læge for længe siden.

Men; har lægerne åbent imorgen eller er det lægevagten? Eller burde jeg vente til efter nytår mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

TrineMine86

Keablao skriver:

Hej allesammen.

Forsinket glædelig jul.

Jeg sidder her hjemme og har haft en underlig dag.

Jeg har hostet i flere måneder, flere gange i timen i "små host" og 2-5 "hoste anfald" om dagen.

På intet tidspunkt feber eller andet. En smule forkølelse, men ikke noget jeg umiddelbart vil forbinde med hosten som hverken er blevet værre eller bedre de sidste par måneder.

Jeg har spist og drukket ganske fornuftigt idag, men alligevel døjer jeg med svimmelhed, det sortner lidt for øjenene.

Jeg ved godt at jeg burde have søgt læge for længe siden.

Men; har lægerne åbent imorgen eller er det lægevagten? Eller burde jeg vente til efter nytår mon?

Jeg hoster på samme måde som dig, dog perioder har hosten været så kraftigt at jeg kastede op hver gang - døjede med at få luft i perioder osv, dey har stået på i 8 uger nu, er også lidt små forkølet osv, har været ved læge en gang for 3 uger siden ig fik at vide det blot er en virus.. Lægerne har åbnet i morgen, så prøv st få en tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.