Vis mig jeres børne værelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

Princesspigen

Fedt med en tog seng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Princesspigen

Jeg selv er meget glad for sommerfugle og klokke blomst.. Hun har nogle Wall stikkers med sommerfugle og en lampe med klokkeblomst som jeg overvejer at føre videre til det nye værelse.. Og så er min drøm os måske et wallstickers træ og nogle med klokke blomst, men jeg ved det ikke for hun går jo ikke så meget op i det som jeg 

Anmeld

1. januar 2015

Eliza

I togsengen, er der faktisk en pude med klokkeblomst 

han er pjattet med Thomas tog, klokkeblomst og Barbie (sidste 2 nævnte, hujer dog ik hans far )

Wallstickers er skønne... Dog er det begrænset på hans værelse

han kan simpelthen ik lade dem sidde. 

Jeg har et træ i stuen, ved legehjørnet (lillebrors) hvor der er mere opsyn. 

Og så har lillebror på sit værelse, for han piller ik i dem endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2015

Princesspigen

Dem på casandras værelse er også i højde med hun kan nå dem men ind til videre lader hun dem sidde.. Men hun er der så heller ikke så tit.. 

Overvejer os et tæppe af en skaks, men kæresten er ikke til væg til væg tæpper så overvejer noget med vejbane eller noget på men ved sq ik lig 

Anmeld

2. januar 2015

Princesspigen

Nogle der har nogle pæne pige gulvtæpper jeg må se ? 

(Ikke væg til væg tæpper)

Anmeld

2. januar 2015

esiuol22

Princesspigen skriver:

Jeg står og skal flytte tilbage sammen med min kæreste efter 1 og et halvt år fra hinanden og hvor vores bolig (lang historie 

vores datter er nu 2 år og lige rykket op i junior seng.. Jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg skal indrette hendes meget lille værelse og med skråvæg osv.. 

Alt lig fra hvad i har på væggene til gulve, lofter og møbler osv.. Vis mig vis mig  venter spændt 

Hvis der er skråvæg og sengen kan stå der, kan man købe en skinne til gardiner og sætte fast på skråvægen så hun kan trække et fint gardin for og lave lidt hulestemning  

Anmeld

2. januar 2015

Princesspigen

esiuol22 skriver:

Hvis der er skråvæg og sengen kan stå der, kan man købe en skinne til gardiner og sætte fast på skråvægen så hun kan trække et fint gardin for og lave lidt hulestemning  

Der er skråvæg men sengen kommer ikke til at stå under da far og farfar fik den "fantastiske" ide at bygge en "hule" ind i væggen som hovsa, er så lille hun ikke kan være i den  men far tror jo på det virker så sengen må ik stå der  

men ellers en fed ide 

Anmeld

2. januar 2015

esiuol22

Princesspigen skriver:

Der er skråvæg men sengen kommer ikke til at stå under da far og farfar fik den "fantastiske" ide at bygge en "hule" ind i væggen som hovsa, er så lille hun ikke kan være i den  men far tror jo på det virker så sengen må ik stå der  

men ellers en fed ide 

Har du billede af det den hule de har bygget, tanken er da sød at de lige har forsøgt at bygge en lille hule til hende  

Anmeld

2. januar 2015

NGV

Her er lidt fra min datters værelse

Anmeld

2. januar 2015

Princesspigen

esiuol22 skriver:

Har du billede af det den hule de har bygget, tanken er da sød at de lige har forsøgt at bygge en lille hule til hende  

Jeg har prøvet at vedhæfte et billed fra før den blev helt færdig.. Den nede i højre hjørne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.