Hvilken sofa passer til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2014

Enirt

Hey derude

Det er sådan at vores læder møbler ikke længere er behagelige at sidde i og er blevet rigtig slidte.

Derfor vil jeg købe nye møbler, har forelsker mig i denne lænestol fra Ikea, ved endnu ikke om den skal være grå som på billedet eller rød. Men vi skal også have en ny sofa. Så hjælp hvilken sofa passer til denne stol? helt ikke dyrere end 6.500.

Ligger også lige et billede op af vores stue så man ved hvad møblerne skal passe til.

STRANDMON Øreklapstol IKEA Slap af og opnå stor komfort! Stolen har høj ryg, der gi’r ekstra støtte til din nakke.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Den kan ikke rigtigt ses på fotoet, men vi har en stol i samme stil og har købt sofaen i Sinnerup. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2014

Enirt

Mor og meget mere skriver:

Den kan ikke rigtigt ses på fotoet, men vi har en stol i samme stil og har købt sofaen i Sinnerup. 

Mange tak for svar. Jeg er også kommet frem til at jeg nok skulle have en mere neutral sofa til stolen i stedet for at finde en der var i sammen retro stil.

Her valgt denne fra i IKEA og så bliver stolen rød

STRANDMON Øreklapstol IKEA Slap af og opnå stor komfort! Stolen har høj ryg, der gi’r ekstra støtte til din nakke.

KARLSTAD 3-pers. sofa IKEA Et udvalg af matchende betræk gør det nemt at forny møblernes udseende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.