Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået en smart grød og riskoger fra LEKUE i julegave, og nu tænker jeg om man kan lave risengrød i den
Er der nogen der har erfaringer med den?
Alle råd modtages med taknemmelighed, jeg har aldrig haft en riskoger før
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror ikke du skal putte mælk i en ris koger det samme som at man aldrig putter mælk i en el-kedel
Det kunne jeg godt finde på at prøve, men ville holde meget øje med om det vil koge over. Jeg ville også røre i det indimellem så det ikke brænder på.
lillespir24 skriver: Tror ikke du skal putte mælk i en ris koger det samme som at man aldrig putter mælk i en el-kedel
Hmm nej det kan der jo være noget om, det ville bare være så dejligt hvis man kunne
Venter sig :) skriver: Det kunne jeg godt finde på at prøve, men ville holde meget øje med om det vil koge over. Jeg ville også røre i det indimellem så det ikke brænder på.
Det ville være så nemt hvis man kunne
Troldemommi skriver: Jeg har fået en smart grød og riskoger fra LEKUE i julegave, og nu tænker jeg om man kan lave risengrød i den Er der nogen der har erfaringer med den? Alle råd modtages med taknemmelighed, jeg har aldrig haft en riskoger før Monica
Hvis det er sådan en her, så kan du godt tror jeg :-) http://m.bahne.dk/lekue-grodkoger-gavesaet-til-mikroovn.html
Den er godt nok smart :-)
Smil skriver: Hvis det er sådan en her, så kan du godt tror jeg :-) http://m.bahne.dk/lekue-grodkoger-gavesaet-til-mikroovn.html Den er godt nok smart :-)
Det er sådan en der står i en anmeldelse at det kun er fantasien der sætter grænse for hvad den kan bruges til, så måske kan den også bruges til risengrød
tror det må afprøves
Der står i linket her at den godt kan bruges til det
Jeg har også kogt risengrød i min dims fra tupperware - det gik fint
AHM skriver: Der står i linket her at den godt kan bruges til det Jeg har også kogt risengrød i min dims fra tupperware - det gik fint
Mærkeligt der står ikke noget om risengrød i brugsanvisningen, men fedt, så skal det snart prøves
tak for hjælpen
Troldemommi skriver: Mærkeligt der står ikke noget om risengrød i brugsanvisningen, men fedt, så skal det snart prøves tak for hjælpen Monica
Jeg mindes at ueg for nogle år siden så min svigerindes kasse til hendes -dengang nye- bagemaskine, at man kan lave risengrød i den, så hvorfor ikke i en riskoger?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128