Hvornår har i ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2014

Kamulla

ja ved i det??? De fleste har ægløsning midt i ens cyklus men nogle har ret sent og andre ret tidligt efter mens... Så ja ved i det??

kom til at tænke over det da jeg 1 uge efter mens får slimet udflåd, murren i underlivet mm. Nu skal jeg så i følge beregningen have ægløsning men min udflåd er mælkehvid og ikke så meget som for 1 uge siden hvor det var helt klart.. Så tænker om jeg måske er en af dem der har tidlig ægløsning? 

Nå men jeg planlægger ikke barn eller andet så spørg altså bare for nusgerrighedens skyld om hvordan det er hos jer herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Bell'star

Jeg har netop i denne cyklus testet for ÆL for at finde ud af hvornår den lå, så vi forhåbentlig snart kan få lavet en lillebror/-søster  

den lå på cyklusdag 17, i en cyklus på ca 30dage, så ca midt i cyklus. men jeg aner ikke om det er sådan hver gang i mine cykluser, eller om det blot var sådan denne gang, da keg aldrig har testet for ÆL før

Men måske du er en af dem der har tidlig ÆL? - har du prøvet at teste for ÆL før? 

Anmeld

27. december 2014

Missy_B

Kamulla skriver:

ja ved i det??? De fleste har ægløsning midt i ens cyklus men nogle har ret sent og andre ret tidligt efter mens... Så ja ved i det??

kom til at tænke over det da jeg 1 uge efter mens får slimet udflåd, murren i underlivet mm. Nu skal jeg så i følge beregningen have ægløsning men min udflåd er mælkehvid og ikke så meget som for 1 uge siden hvor det var helt klart.. Så tænker om jeg måske er en af dem der har tidlig ægløsning? 

Nå men jeg planlægger ikke barn eller andet så spørg altså bare for nusgerrighedens skyld om hvordan det er hos jer herinde

Ja, min ligger mellem dag 17 og dag 20 i en cyklus på 31-32 dage ca. Er ikke i tvivl - smerter og klamt udflåd 

Anmeld

27. december 2014

sandramor

Jeg er en af dem der har tidlig ægløsning.... Har en cyklus på 26 dage og min ægløsning plejer at falde på 11-12 dagen i cyklus :-) er så heller aldrig i tvivl... Slimet udflåd, ømme nipples, og pletblødning... ;-) 

Anmeld

27. december 2014

Krydserfingre

Jeg har mega sent ægløsning havde det 3 uger efter sidste mens denne gang. Men jeg ved aldrig hvornår min æl falder. Har æl test som jeg bruger når jeg kan mærke udflåd også plejer det at ramme

Anmeld

27. december 2014

Kamulla

Okay... Min cyklus er på 28-31 dage.. Nej har aldrig testet hvornår jeg har æl... Kom bare til at tænke om det måske var æl der var der enormt tidligt... ☺️ Man ved det jo ikke... Ser heller ingen grund til at undersøge det med dyre æl teste da jeg jo ikke planlægger barn og blot blev nysgerrig

Anmeld

27. december 2014

HappyOne

Kamulla skriver:

I dag, præcis 14 dage inden forventet mens  

Anmeld

27. december 2014

grinny

Min er meeeeget lang 

Selv med pergotime og Gonal-F er de først store nok på 18. dagen 

Anmeld

27. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har en cyklus på 28 dage, og inden jeg blev gravid var ÆL på dag 17 eller 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.