Minus Menstration = Minus Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
4 svar
4 synes godt om
27. december 2014

Shine

Hej Alle..

jeg står til at sku føde snart og har været inde og læse om hvor tidligt/sent kvinder starter på deres menstruation efter fødsel.. Og så kom jeg til at tænke på! Nogle får jo ikke deres menses før efter virkelig mange måneder.. 10 mdr.. 6 mdr osv. Men betyder alt det her at man ikke kan blive gravid i al den tid menstruation ikke er dukket op endnu.. Bare lige en tanke. Håber på gode svar. Ved ikke om det siger sig selv at det kan man ikke men la mig høre jeres erfaringer og viden.. Har jo aldrig prøvet det før..

Krammer Herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

SandraXOXO

Min veninde troede man ikke kunne blive gravid når mens ikke var kommet. Hun endte med en positiv test da knægten var 3 mdr. Så medmindre endnu en baby er velkommen skal man huske beskyttelse.  

Anmeld

27. december 2014

Shine

SandraXOXO skriver:

Min veninde troede man ikke kunne blive gravid når mens ikke var kommet. Hun endte med en positiv test da knægten var 3 mdr. Så medmindre endnu en baby er velkommen skal man huske beskyttelse.  

Hihi.. Rart at vide.

Anmeld

27. december 2014

Kløver

Grunden er at ægløsning starter inden menstruationen, og derfor kan man ikke gå efter den 1 mens. Da man jo kan blive gravid ved 1 æl inden. Så vigtigt at beskytte hvis man ikke ønsker børn igen med kort mellemrum

Anmeld

27. december 2014

Shine

Årgangs Mor skriver:

Grunden er at ægløsning starter inden menstruationen, og derfor kan man ikke gå efter den 1 mens. Da man jo kan blive gravid ved 1 æl inden. Så vigtigt at beskytte hvis man ikke ønsker børn igen med kort mellemrum

Ja det gir rigtig godt mening. Tak for Info. Dejligt at man kan passe på så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.