bryllup i udlandet med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg må erkende at bryllup og barne dåb for familien til sommer ikke kan forgå i rolige og hyggelige omgivelser som især jeg ønsker....

Så jeg meldt ud til manden i mit liv jeg ikke ønsker fest for familien på de præmisser som det vil komme til at forgå under.... Hvilket han i bund og grund godt forstår...

Så skal vi giftes, hvilket vi stadig ønsker har jeg foreslået at bruge penge på en rejse og gifte os der istedet for en fest der ender i larm, og mig der bare går og venter på freden bliver ødelagt...

Hvor er et evt godt sted til et bryllup under varme himmelstrøg med et barn på under et år og et tæt på 10 år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Lotus86

Vi blev gift sidste år på Sicilien, vores søn var på det tidspunkt lidt over 2 år. Du må sige til hvis du vil vide mere

Anmeld

27. december 2014

lineog4

Man kan jo blive gift stort set alle steder, så I skal hellere tænke hvor vil vi gerne himde ferie.

med et så lille barn kan det være en frode, rejsen ikke er for lang. Men en lang rejsetid kan nu også lade sig gøre hvis I nu er til elvis bryllup i Vegas 

Min erfaring med at rejse med børn er at alt kan lade sig gøre bare i langsommere tempo. 

Anmeld

27. december 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg må erkende at bryllup og barne dåb for familien til sommer ikke kan forgå i rolige og hyggelige omgivelser som især jeg ønsker....

Så jeg meldt ud til manden i mit liv jeg ikke ønsker fest for familien på de præmisser som det vil komme til at forgå under.... Hvilket han i bund og grund godt forstår...

Så skal vi giftes, hvilket vi stadig ønsker har jeg foreslået at bruge penge på en rejse og gifte os der istedet for en fest der ender i larm, og mig der bare går og venter på freden bliver ødelagt...

Hvor er et evt godt sted til et bryllup under varme himmelstrøg med et barn på under et år og et tæt på 10 år? 

Caribien,de dansk vestindiske øer��

stjernegaard, har en fastboende guide som må vie folk��

Anmeld

27. december 2014

Lotus86

Det er langt fra alle steder man kan blive gift, det er ikke alle lande der tillader det,  så det skal i lige være obs på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.