Update på endnu en vækst-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2014

Nadia&Daniel

Var afsted imorges - er 31+1 i dag 

Lillepigen vejer nu 1547 gram (så -14,9% under) 

Laura kom til verden 9 dage (38+5) før termin (planlagt kejsersnit) - hun vejede 2580 gram. Skulle lillesøster komme 38+5, vil hun cirka veje 2850 gram (vis hun følger kurven som hun gør nu) Skulle jeg gå til termin, vil hun veje omkring 3050 gram. Men intet er selvfølgelig 100% sikker - udover hun har det fantastisk i maven, og de er alle ved godt mod på Herlev og glæder sig til at tage imod fødende mig (skal dog lige til en vækst-scanning mere d. 8/1 - og så må vi se om de "slipper" os der, eller om vi skal til flere end terminen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Kay

dejligt at det går godt 

Er du gået fra eller arbejder du stadig?

Anmeld

27. december 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

dejligt at det går godt 

Er du gået fra eller arbejder du stadig?

Jeg er gået fra - havde fået en vagtplan som hed 3 timer mandag-fredag. Men når jeg så kom hjem, var jeg sengeliggende resten af dagen  så min læge og jordemoder synes jeg skulle gå fra helt (min chef var forberedt på det, og vi havde en rigtigt god samtale om det) 

Anmeld

27. december 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er gået fra - havde fået en vagtplan som hed 3 timer mandag-fredag. Men når jeg så kom hjem, var jeg sengeliggende resten af dagen  så min læge og jordemoder synes jeg skulle gå fra helt (min chef var forberedt på det, og vi havde en rigtigt god samtale om det) 

Godt du passer på dig selv

Sys også det var længesiden jeg havde set dig der nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.