det pinligste er sket og har rug forbet godt råd! Har desværre fundet ud af jeg har haft herpes i ca fire pr nu! Flot!
for fire år siden, hvis ikke fem.. Var jeg i forhold med en fyr, og jeg fik pludseligt blærebetændelse hver 14 dag, forkølelsessår om munden, forkølelse ondt i halsennog meget mere, hver 14 dag.
Fik så slem en blærebetændelse jeg intet kunne, tissede blod og glasskår, slemmere end alle de andre gange, Eks kæresten sagde han lige var blevet testet for klamydia fordi det samme skete for ham, og npr ja han var også blevet testet for herpes! Tog selv til lægen og blev testet for det hele, men fik t vide det ikke var heros men svamp. Da alt kommer til alt har havde han været utro og fået herpes og givet videre til mig. Men har først lige fundet ud af nu det var herpes han havde, dengang sagde han at hans test var negativ
jeg sidder denne dag i dag, efter mange lægebesøg Hvidbjerg har sagt jeg troede jeg havde herpes, men gang på gang blevet afvist, fordi set bare var svamp og smittet min nye kæreste!! Pinligt!!!! Jeg søger gode råd fordi jeg har udbrud ca hver gang en mens, men har svage symptomer, er kun lidt eød og har kløe + svie. Nogle der har nogle gode råd for at åndgå anfald ? Eller bare nogle piller der rent faktisk virker??
Anmeld