Wraah herpes helvede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

det pinligste er sket og har rug forbet godt råd! Har desværre fundet ud af jeg har haft herpes i ca fire pr nu! Flot! 

for fire år siden, hvis ikke fem.. Var jeg i forhold med en fyr, og jeg fik pludseligt blærebetændelse hver 14 dag, forkølelsessår om munden, forkølelse ondt i halsennog meget mere, hver 14 dag. 

Fik så slem en blærebetændelse jeg intet kunne, tissede blod og glasskår, slemmere end alle de andre gange, Eks kæresten sagde han lige var blevet testet for klamydia fordi det samme skete for ham, og npr ja han var også blevet testet for herpes! Tog selv til lægen og blev testet for det hele, men fik t vide det ikke var heros men svamp. Da alt kommer til alt har havde han været utro og fået herpes og givet videre til mig. Men har først lige fundet ud af nu det var herpes han havde, dengang sagde han at hans test var negativ  

jeg sidder denne dag i dag, efter mange lægebesøg Hvidbjerg har sagt jeg troede jeg havde herpes, men gang på gang blevet afvist, fordi set bare var svamp og smittet min nye kæreste!! Pinligt!!!! Jeg søger gode råd fordi jeg har udbrud ca hver gang en mens, men har svage symptomer, er kun lidt eød og har kløe + svie. Nogle der har nogle gode råd for at åndgå anfald ? Eller bare nogle piller der rent faktisk virker?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

April-baby

Synes du skal ringe til en hudlæge og spørge om de kan hjælpe dig, og gerne en som har med de sygdomme at gøre. 

Hvor er du fra? 

Anmeld

26. december 2014

Louise-Nicki-buddi

Du kan desværre ikke gøre noget ved det . 

Jeg er gravid lige nu og har udbrud min to gange om måneden . Det er så suuuuuurt og det gør ondt bliver syg med snor og feber . Man kan tage en pencilen kur men det hjælper ikke syns jeg desværre 

hader den idiot der gav mig det ! Har heldigvis ikke smittet min kæreste . Men det kommer jeg sikkert til før eller siden desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.