Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Er det mon stemning for en terminsgruppe på facebook kun for os, som har termin i august?
Jeg ved, der allerede er en for juni/juli/august, men det kunne også være hyggeligt, hvis vi var nogen, der fulgtes lidt tættere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved du om der også er for september? Jeg har prøvet at kigge lidt og kan ikke rigtig finde nogen. God ide med en terminsgruppe for en måned. Er det evt muligt at være med i multi terminsgruppen?
nillewadt skriver: Ved du om der også er for september? Jeg har prøvet at kigge lidt og kan ikke rigtig finde nogen. God ide med en terminsgruppe for en måned. Er det evt muligt at være med i multi terminsgruppen?
Der var en tråd om den forleden, her: https://www.baby.dk/debat/253568pi1/graviditet/hemmelig-facebookgruppe-september-2015.aspx
Papillon skriver: Hej Er det mon stemning for en terminsgruppe på facebook kun for os, som har termin i august? Jeg ved, der allerede er en for juni/juli/august, men det kunne også være hyggeligt, hvis vi var nogen, der fulgtes lidt tættere
Jeg synes ihvertfald det kunne været rigtig godt. Har kun kunnet finde en fra norge, som der ellers er en vældig aktivitet på
Vil meget gerne med i en terminsgruppe.
Er der lavet en endnu, man kan komme med i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128