cupcakes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Heidi.

Når man ser cupcakes som dem her... Hvad mon det så er der er ovenpå?? Jeg har ikke kunne fine nogen opskrift nogen steder der rigtig beskriver hvad det mon er der er ovenpå??

Heidi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

A.

mums da det er nok en slags creme men sig til når du finder ud af det

Anmeld

26. august 2009

3drenge

Jeg tror det er royal icing som kan laves af æggehvide, flormelis og citronsaft og så kan man farve det som man ønsker og putte det i en sprøjtepose.

Anmeld

26. august 2009

82Miraklet

kan også være det er italiensk marengs smørcreme.. ( IMBC). det kan laves i alle farver og smagvarianter... brugte det til mine cupcakes til Noah´s barnedåb... MUMS..

Anmeld

26. august 2009

82Miraklet

Heidi-Godsk skriver:

Når man ser cupcakes som dem her... Hvad mon det så er der er ovenpå?? Jeg har ikke kunne fine nogen opskrift nogen steder der rigtig beskriver hvad det mon er der er ovenpå??

Heidi

Se evt dette....

http://www.youtube.com/watch?v=fbnfgOJ9VXc&feature=PlayList&p=2F3D2F33F6A7D27B&index=33

Anmeld

26. august 2009

linemus

Er sikker på det er smørcreme fx IMBC. Hvis man fx laver denne smørcreme og bruger hvid chokolade, så kan man farve den med pastafarver og lave de ønskede toppe:

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Æggeblommerne røres godt med flormelis, smør og den smeltede chokolade blandes i massen.

(www.kagekonen.com)

Tip: Er også god til at lave toppings oven på muffins. Anvend hvid eller mørk chokolade alt efter ønsket farve.

Anmeld

26. august 2009

A.

linemus skriver:

Er sikker på det er smørcreme fx IMBC. Hvis man fx laver denne smørcreme og bruger hvid chokolade, så kan man farve den med pastafarver og lave de ønskede toppe:

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Æggeblommerne røres godt med flormelis, smør og den smeltede chokolade blandes i massen.

(www.kagekonen.com)

Tip: Er også god til at lave toppings oven på muffins. Anvend hvid eller mørk chokolade alt efter ønsket farve.

jeg vil prøve det i hvertfaldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.