Medicinsk abort:( den kom ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
6 svar
12 synes godt om
24. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.. 

Jeg skriver dette indlæg, nok fordi jeg har brug for at få det ud.. Og for at få nogle tørstende ord eller noget det kan berolige mig mht fosteret.. 

Jeg var blevet gravid ved et uheld- jeg var på p-piller. Men må indrømme at jeg glemte nogle piller hvilket resulterede i en gravidtitet. 

Mit forhold til mit barns far er ikke så godt. Må ærligt indrømme at jeg var glad i starten.. 

Men efter et stort skænderi der førte til at jeg blev smidt på gulvet og fik en stor bule og blev tæsket valgte jeg få en medicinsk abort.. Synes det var det rigtige da jeg ikke vil tilbyde mit barn sådan et forhold. 

Jeg var så i gang med abortere.. 

Om så fosteret ikke kommer ud efter jeg styrtblødte inde på toilet et. Jeg ville tørre mig.. Og på papiret lå mit uskyldige barn. Eller foster. Præcis det samme som når man ser et billede af et foster på nettet. Øjnene sidder på deres plads. To små sorte pletter.. Og benene så små

Og det sorte  hjerte som sidder i midten. Fuck jeg fortrød så pisse meget.. Jeg smed mit barn i lokummet og det har jeg fortrudt. Kunne virkelig ikk klare at kigge på det. 

kan ikke få synes ud af mine øjne. Tænk jeg har gjort det mod mit uskyldige kommende barn.. 

Det væreste af alt. Jeg havde dagen inden. Altså igår drømt om en baby der siger til mig "du dræber mig". Og nu skulle jeg se det liv som jeg bar i min mave. hvor jeg sku smide det i lokummet. Hvad skal jeg gøre??? Pls. Hvad kan sådan et foster mærke ? Gjorde det ondt på den? Og hvor den nu? 

Piger behøver helt tude færdig. Jeg kan virkelig ikk mere. Hvorfor kunne jeg ikk beholde det. jeg savner mit lille foster.. Jeg burde dø.. For fanden hvor er jeg skyld i det her.. At jeg så mit foster. Små ben øjne og et hjerte som man ser det på de billeder på nettet og på alle de gravid app.. 

Jeg var 8uger henne. 

Tak fordi i læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Hej alle.. 

Jeg skriver dette indlæg, nok fordi jeg har brug for at få det ud.. Og for at få nogle tørstende ord eller noget det kan berolige mig mht fosteret.. 

Jeg var blevet gravid ved et uheld- jeg var på p-piller. Men må indrømme at jeg glemte nogle piller hvilket resulterede i en gravidtitet. 

Mit forhold til mit barns far er ikke så godt. Må ærligt indrømme at jeg var glad i starten.. 

Men efter et stort skænderi der førte til at jeg blev smidt på gulvet og fik en stor bule og blev tæsket valgte jeg få en medicinsk abort.. Synes det var det rigtige da jeg ikke vil tilbyde mit barn sådan et forhold. 

Om så fosteret ikke kommer ud efter jeg styrtblødte inde på toilet et. Jeg ville tørre mig.. Og på papiret lå mit uskyldige barn. Eller foster. Præcis det samme som når man ser et billede af et foster på nettet. Øjnene sidder på deres plads. To små sorte pletter.. Og benene så små

Og det sorte  hjerte som sidder i midten. Fuck jeg fortrød så pisse meget.. Jeg smed mit barn i lokummet og det har jeg fortrudt. Kunne virkelig ikk klare at kigge på det. 

kan ikke få synes ud af mine øjne. Tænk jeg har gjort det mod mit uskyldige kommende barn.. 

Det væreste af alt. Jeg havde dagen inden. Altså igår drømt om en baby der siger til mig "du dræber mig". Og nu skulle jeg se det liv som jeg bar i min mave. hvor jeg sku smide det i lokummet. Hvad skal jeg gøre??? Pls. Hvad kan sådan et foster mærke ? Gjorde det ondt på den? Og hvor den nu? 

Piger behøver helt tude færdig. Jeg kan virkelig ikk mere. Hvorfor kunne jeg ikk beholde det. jeg savner mit lille foster.. Jeg burde dø.. For fanden hvor er jeg skyld i det her.. At jeg så mit foster. Små ben øjne og et hjerte som man ser det på de billeder på nettet og på alle de gravid app.. 

Jeg var 8uger henne. 

Tak fordi i læste med 

Taget i betragtning af hvilken forælder du ville have valgt til hvis du havde fået barnet, her menes faren, så er jeg inderligt sikker på at du traf det rette valg - selvom det er smertefuldt og vækker alverdens følelser i dig. 

Jeg sender dig alverdens  Hvor må det være en forfærdelig oplevelse at se og for altid have siddende på hornhinden. 

Er du stadigvæk med samme kæreste? 

Du har handlet som en mor ville, du har beskyttet dit barn. Og du sidder jo ikke og er jublende glad for beslutningen, det betyder du elsker dit barn også selvom babyen ikke er her fysisk, så er du for altid forbundet med ham/hende og det er ikke forbudt at være ked af det, vred, bange   Og klogt af dig at få sat ord på. Opsøg eventuelt psykolog. 

Anmeld

24. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ved ikke hvor meget et foster kan mærke på det tidspunkt...

Jeg fik selv en abort for nogle år siden som tog hårdt på mig, så jeg fortryder meget at jeg ikke sagde ja tak til deres psykolog...

Jeg håber du får en god jul...

Anmeld

24. december 2014

Mumto3

Kæmpe kram til dig!!!!! Jeg forstå godt du har det forfærdeligt men dy gjorde DET BEDSTE for dit barn!!!! Ingen skal have en voldelig far der slår mor og måske og den lille!

Anmeld

24. december 2014

Mumto3

Kæmpe kram til dig!!!!! Jeg forstå godt du har det forfærdeligt men dy gjorde DET BEDSTE for dit barn!!!! Ingen skal have en voldelig far der slår mor og måske og den lille!

Anmeld

24. december 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej alle.. 

Jeg var 8uger henne. 

Tak fordi i læste med 

Jeg har stået præcis, hvor du står lige nu. Dog var jeg gravid udenfor livmoderen..

Selvom det gør ondt lige nu, så er jeg sikker på at du valgte den rigtige beslutning, når du fortæller om den oplevelse du var ude for og i mine øjne fortjener intet barn en far der er voldelig overfor andre mennesker..

Dit lille foster har intet mærket, går nemlig stærkt udfra at du først har fået nogle piller du skulle sluge, som får dens hjerte til at stoppe med at slå og det er skånsomt og derefter har fået to piller mere som skal hjælpe kroppen med at udstøde fosteret.. Det er en rigtig barsk omgang og man bliver pludselig bevist om en masse ting, men du skal nok komme videre, det lover jeg 

Anmeld

24. december 2014

April-baby

Jeg vil blot ønske dig en rigtig glædelig jul! Og du gjorde det bedste for dit barn! Ingen fortjener en voldelig far! Så du gjorde det rette. Rigtig stort kram til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.