Hej alle..
Jeg skriver dette indlæg, nok fordi jeg har brug for at få det ud.. Og for at få nogle tørstende ord eller noget det kan berolige mig mht fosteret..
Jeg var blevet gravid ved et uheld- jeg var på p-piller. Men må indrømme at jeg glemte nogle piller hvilket resulterede i en gravidtitet.
Mit forhold til mit barns far er ikke så godt. Må ærligt indrømme at jeg var glad i starten..
Men efter et stort skænderi der førte til at jeg blev smidt på gulvet og fik en stor bule og blev tæsket valgte jeg få en medicinsk abort.. Synes det var det rigtige da jeg ikke vil tilbyde mit barn sådan et forhold.
Jeg var så i gang med abortere..
Om så fosteret ikke kommer ud efter jeg styrtblødte inde på toilet et. Jeg ville tørre mig.. Og på papiret lå mit uskyldige barn. Eller foster. Præcis det samme som når man ser et billede af et foster på nettet. Øjnene sidder på deres plads. To små sorte pletter.. Og benene så små
Og det sorte hjerte som sidder i midten. Fuck jeg fortrød så pisse meget.. Jeg smed mit barn i lokummet og det har jeg fortrudt. Kunne virkelig ikk klare at kigge på det.
kan ikke få synes ud af mine øjne. Tænk jeg har gjort det mod mit uskyldige kommende barn..
Det væreste af alt. Jeg havde dagen inden. Altså igår drømt om en baby der siger til mig "du dræber mig". Og nu skulle jeg se det liv som jeg bar i min mave. hvor jeg sku smide det i lokummet. Hvad skal jeg gøre??? Pls. Hvad kan sådan et foster mærke ? Gjorde det ondt på den? Og hvor den nu?
Piger behøver helt tude færdig. Jeg kan virkelig ikk mere. Hvorfor kunne jeg ikk beholde det. jeg savner mit lille foster.. Jeg burde dø.. For fanden hvor er jeg skyld i det her.. At jeg så mit foster. Små ben øjne og et hjerte som man ser det på de billeder på nettet og på alle de gravid app..
Jeg var 8uger henne.
Tak fordi i læste med
Anmeld