Jer med langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
5 svar
5 synes godt om
23. december 2014

EnGodMor

Jeg har hår helt ned til rumpen,  og det  bliver altid bare sat op i  en ganske almindelig hestehale. 

Men søger ideer til hvordan man ellers lige selv får sat håret/gjort noget anderledes ved så langt hår. 

Så har du lyst til at dele billeder af den måde du sætter dit lange hår på? 

Eller fortælle hvordan man eventuelt selv kan sætte det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

EAF

EnGodMor skriver:

Jeg har hår helt ned til rumpen,  og det  bliver altid bare sat op i  en ganske almindelig hestehale. 

Men søger ideer til hvordan man ellers lige selv får sat håret/gjort noget anderledes ved så langt hår. 

Der er de to københavnske piger der har lavet en hel bog med frisurer - fletninger osv. De er utrolig smukke. Kan bare ikke huske hvad de hedder. Måske google på det?

Jeg har selv langt hår men det ryger også bare op i en elastik, har slet ikke evner indenfor hår eller tålmodighed  

Anmeld

24. december 2014

Bshizzle

EnGodMor skriver:

Jeg har altid haft langt hår (dog én sommer hvor jeg lige valgte at ta en trimmer igennem i den ene side og så længere hår i den anden side)

Men jeg har generelt tit hestehale eller hårbøjle på.

Men ellers kan jeg sagtens finde på at sætte det op i en knold (enten med pandehår løst eller med oppe i knolden/hestehalen). 

Ellers kan jeg finde på at sno noget af mit hår og samle det omme bagved.. 

Lave små fletninger..

Lave en stor fletning..

Lave krøller.. 

Det er bare ens fantasi der sætter grænser 

søg evt på google på f.eks " langt hår inspiration " "ideer til langt hår" mm 

Anmeld

24. december 2014

Mutti2B

Inde på youtube kan du finde en masse inspiration. Prøv at søg fletninger og der kommer en masse op. Jeg har lige luret et par videoer og der er mange simple eksempler. 

Anmeld

24. december 2014

Pinkrose

Lave en fletning og rul den til en knold bagefter syntes jeg er så fint og nemt, 

Anmeld

24. december 2014

Chellie

Der er en masse fine forslag, inkl. tutorials, her:  http://www.freckled-fox.com/p/hair-beauty_4.html

Selv skifter jeg lidt mellem en hestehale, en hestehale, som jeg ruller op i en knold, fletning, fransk fletning, fletning i siden, rottehaler, osv osv .. Og så har jeg forskellige blomster og pynt, som jeg sætter i, når humøret er godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.