Kender i til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2014

Anonym trådstarter

Kvalmen og råmælken stoppede da jeg tabte den lille i torsdags.. Og det sidste "råmælk" der kom ud var gennemsigtigt.. I aften er kvalmen og råmælken kommet på fuld smadder.. Brækker mig og der kommer meget mere hvidt råmælk ud nu.. Kan det være efterreaktion? Eller kan jeg allerede være gravid igen? I så fald, så kan symptomerne ikke allerede komme.. Medmindre jeg stadig har hormoner i kroppen fra sidst så symptomerne mærkes hurtigere? Nogen som har prøvet noget lignede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du kan ikke allerede være gravid. Hvor langt henne var du?

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Du kan ikke allerede være gravid. Hvor langt henne var du?

Jeg var i 5. uge

Anmeld

23. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Kvalmen og råmælken stoppede da jeg tabte den lille i torsdags.. Og det sidste "råmælk" der kom ud var gennemsigtigt.. I aften er kvalmen og råmælken kommet på fuld smadder.. Brækker mig og der kommer meget mere hvidt råmælk ud nu.. Kan det være efterreaktion? Eller kan jeg allerede være gravid igen? I så fald, så kan symptomerne ikke allerede komme.. Medmindre jeg stadig har hormoner i kroppen fra sidst så symptomerne mærkes hurtigere? Nogen som har prøvet noget lignede?

Hvordan er aborten konstateret?

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvordan er aborten konstateret?

Havde smerter og voldsomme blødninger og en blodprøve viste at mit hcg tal ikke var så højt som det skulle være og en scanning viste ingenting i livmoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.