20+1 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.855 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2009

maria_wlt

Her er jeg 20+1 uger henne...

Størrelsen er lidt større end normalt da der faktisk er 2 drenge derinde. Fik foretaget en foster reduktion i uge 19.

Mærker stadig ikke liv :-(
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

CamillaKa

Wauuu en flot mave!

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
sikke en flot mavse!
må jeg spørge hvorfor du fik lavet foster reduktion? du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst!
knus Caroline 13+5

Anmeld

26. august 2009

Betina88

Hvor er det en flot mave ..

Hvis du ikk' mærker liv inden der er gået en måned , så prøv at ringe til din jordemoder ..

Anmeld

26. august 2009

maria_wlt

Jeg fik reduceret den ene dreng fordi han havde en misdannelse og ikke ikke ku overleve at blive født. De var derfor bange for at skulle dø derinde,  og så ville det ende med at de begge ville dø, da de er enæggede tvillinger.

Så det fik jeg gjort for 14 dage siden og alt gik som det skulle, og Tristan som han skal hedde har det godt :-)

Han gider bare ikke sparke mig selvom der er meget gang i ham hver gang jeg bliver scannet (gør jeg hver 14 dag pga min situration)

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
maria_wt skriver:

Jeg fik reduceret den ene dreng fordi han havde en misdannelse og ikke ikke ku overleve at blive født. De var derfor bange for at skulle dø derinde,  og så ville det ende med at de begge ville dø, da de er enæggede tvillinger.

Så det fik jeg gjort for 14 dage siden og alt gik som det skulle, og Tristan som han skal hedde har det godt :-)

Han gider bare ikke sparke mig selvom der er meget gang i ham hver gang jeg bliver scannet (gør jeg hver 14 dag pga min situration)

ok..dejligt at Tristan har det godt det er det vigtigste, når nu den anden dreng ikke kunne overleve alligevel...
Og han skal nok komme til at sparke snart..det er jeg sikker på!

Anmeld

7. september 2009

Ansemusen

Du ser meget smuk ud!

Anmeld

17. september 2009

Mor til matilde og gustav

maria_wt skriver:

puha det må ha været lidt barsk, men når man tænker på hvad man får så er det jo trods alt bedre at få en sund og rask dreng, i forhold til ingen at få;-)dejligt du er begyndt at mærke lidt til ham, det er vist os meget forskelligt hvornår man begynder at mærke liv, så det er sikkert ikke unormalt ;-)men fotsat held og lykke med den lille, det er nogle gode billeder du har lagt ind af ham;-)vh marie

Anmeld

18. september 2009

maria_wlt

Ja jeg trøster mig ved at det ikke var mit direkte valg. Han kunne ikke ha overlevet under nogen omstændigheder.

Selvom det lyder som en ordentlig omgang så er det hele faktisk gået efter bogen hele vejen igennem.

Nu ligger Tristan som han skal og sparker som en værre én :-P

(og har ikke haft så meget som hovedpine de sidste 24 uger)

Maria_wt

Anmeld

18. september 2009

mor-til-vanessa

super flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.