Så gik der 365 dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

Snoopy77

Tillykke  og sikke et fint sted I har lavet til ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

klmf

Stort tillykke med jeres engle-basse 

Anmeld

22. december 2014

Happiness

22. december 2014

tarkoflen

Tillykke til jeres smukke lille engledreng 

Jeg kan virkelig godt forstå det er en hård dag, men jeg er sikker på han bliver fejret i himlen!

Jeg håber af hele mit hjerte at l får lov at opleve glæden ved at blive forældre igen i det nye år og at l derved får lov til at gøre lille Isaac storebror 

Mange 

Anmeld

23. december 2014

grinny

Tusind tak allesammen 

Jeg fatter ikke tiden er fløjet så hurtigt! 

Havde håbet og ønsket at Isaac skulle være storebror i år, havde af hele mit hjertet ønsker at jeg i hvert fald ville være gravid til hans fødselsdag, men sådan skulle det ikke være! 

Vi tager et år mere, og forhåbentlig med en baby

Anmeld

23. december 2014

Carina:-)

23. december 2014

lineog4

Velkommen til de nye 365 dage som på en eller anden måde bare er en lille smule lettere fordi man har gennemlevet dem en gang uden sit barn. Mange døre har man åbnet for første gang og man kan opleve det bliver lettere og lettere at åbne døren. De sorte huller er blevet genkendelige og man ved nu hvordan man kravler op, ja selv af de aller dybeste. 

Og så til det vigtigste, et kæmpe tillykke med din lille Isaac - er sikker på mange som jeg ville ønske de kunne give dig en time sammen med ham, en time hvor du så en lille 1 årig der lige havde lært at stavre på sine ben som kom stavrende mod dig med åbne arme og et stort smil fordi han netop så sin mor. En 1 årig der måske endda kunne sige mor med den skønneste stemme og bagefter fortryllede dig med sin klukkende latter. Ja den time ville jeg gerne give... Men det kan jeg ikke. 

Anmeld

23. december 2014

Line&Mike

grinny skriver:

Wauw, 365 dage? Hvorhenne? 

Jeg fatter det slet slet ikke! Er idag tom for ord, så vil bare sige tillykke min dejlige dreng  Mor og far elsker dig! Håber du bliver fejret i himlen 

Tillykke med jeres dejlige dreng!

Mange tanker herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.