Jeres mening, tak :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

Studerendemor

Natteravnen skriver:

Ikke noget sidespring, alt er tilladt og muligt  Men hvad fanden er det?  He he he he   Kunne ikke engang google det, så lyder super spændende 

Jeg tror, der skulle have stået linoleumstryk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Babyklokke

Først vil jeg sige at det er super flot! 

Mig derefter tænker jeg, kunne man lave nogle flere detaljer på menneskerne? Der bliver meget 'bart' på dem, i forhold til dine fine små blomster. 

Det var bare min første tanke, eller syntes jeg at det er super fint 

Anmeld

22. december 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Mor i Aarhus skriver:

Jeg tror, der skulle have stået linoleumstryk...

Nemlig 

Anmeld

23. december 2014

EAF

Først vil jeg sige at det er super flot! 

Mig derefter tænker jeg, kunne man lave nogle flere detaljer på menneskerne? Der bliver meget 'bart' på dem, i forhold til dine fine små blomster. 

Det var bare min første tanke, eller syntes jeg at det er super fint 

Jeg er elendig til detaljer i ansigter, det er derfor jeg ikke har lavet dem - det tør jeg ikke for ved det vil gå galt  MEN for en garvet ville det kunne være så godt at detaljere. Jeg ved bare billedet vil gå i stykker hvis jeg gør noget. Kunne man måske - doodle maleriet? Altså menneskene uden at miste helheden? 

Anmeld

23. december 2014

EAF

årgang84 skriver:

Nemlig 

Ahaaaaa  Gotcha 

Anmeld

23. december 2014

Babyklokke

Natteravnen skriver:

Jeg er elendig til detaljer i ansigter, det er derfor jeg ikke har lavet dem - det tør jeg ikke for ved det vil gå galt  MEN for en garvet ville det kunne være så godt at detaljere. Jeg ved bare billedet vil gå i stykker hvis jeg gør noget. Kunne man måske - doodle maleriet? Altså menneskene uden at miste helheden? 

Nu fandt jeg lige dette billede på nettet. Hvad med at gå amok på en eller anden måde med blomsterne? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2014

Babyklokke

Babyklokke skriver:

Nu fandt jeg lige dette billede på nettet. Hvad med at gå amok på en eller anden måde med blomsterne? 

Nej måske ikke alligevel 

syntes det lyder som en god ide at give menneskerne en tur istedet, så blomsterne er så fine som de er 

Anmeld

23. december 2014

EAF

Fed ide!  Det må jeg lige se nærmere på senere i dag Enten den ene eller den anden metode. Super godt forslag - Uh spændende 

Anmeld

23. december 2014

Trekløver(:

Natteravnen skriver:

Tak for svar og feedback  Glædelig jul 

I lige måde

Anmeld

23. december 2014

serinasmor

Jeg ville gøre baggrunden lys, evt med farvenuancer lysest i midten og mørkest i kanterne ... Menneskerne sorte eller meget mørke.. og blomsterne med lysegrønne blade og stængler og lyse blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.