7+3 og måske allerede en sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. august 2009

LouiseNielsen

Åhh nej....

Jeg startede d 3 august uddannelse, samme dag opdager jeg at jeg er gravid. Men beslutter at ta de første 20 ugers grundforløb, også passer det med at jeg kan gå på barsel når jeg har taget dem. Have barsel til baby er 8 mdr, også fortsætte uddannelse....

Igår begyndte jeg så at få det rigtig skidt. Koldsved, hjertebanken og er meget svimmel. Var ved vagtlæge og fik afvide at jeg skulle have noget mere søvn. Idag fortsatte det så, så ringede til egen læge. Fik lavet en helvedes masse blodprøver, og fik lavet et hjertediagram. Får svar på prøverne i morgen... Men hun konstaterede at mit hjerte slår meget hurtig, og ureglmæssig. Hun snakkede derefter om en sygemelding.... Øv siger jeg bare! Jeg er 7+3, og tænk hvis jeg allerede nu skal til at gå hjemme.... Og hva med uddannelse, har jo ikke lyst til at stoppe  Men kan jo omvendt også godt se hva der måske vil være bedst for baby og mig selv....

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her, havde bare lige behov for at komme ud med det....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Mira0911

Det må være rigtig træls... Da jeg var gravid, blev jeg sygemeldt da jeg var 12 uger henne...

Anmeld

26. august 2009

missKat

Jeg kan sagtens forstå din frustration, for pyh der er lang vej endnu!
Men det lyder som noget du jo helt klart skal tage alvorligt, så ender du med en sygemelding, så er det jo for din og baby´s skyld 

jeg håber det bedste for jer begge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.