Qlaira p-pillen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Da jeg skal begynde på denne p-pille, ville jeg høre om der er nogle af jer, der har lidt erfaringer med den som de vil dele ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

DortheL

Mom skriver:

Hej,

Da jeg skal begynde på denne p-pille, ville jeg høre om der er nogle af jer, der har lidt erfaringer med den som de vil dele ud af?

Gode erfaringer herfra! Jeg har altid haft slemme blødningsforstyrrelser, og fulgt af gynækologerne hvert kvartal fra jeg var 13 - 21 år. Denne p-pille er det eneste, der har kunnet holde styr på mine blødninger. 

Anmeld

22. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
DortheL skriver:

Gode erfaringer herfra! Jeg har altid haft slemme blødningsforstyrrelser, og fulgt af gynækologerne hvert kvartal fra jeg var 13 - 21 år. Denne p-pille er det eneste, der har kunnet holde styr på mine blødninger. 

Hvis jeg må spørge, hvordan er dine blødninger så nu?

Gynækologens og mit ønske er, at mine blødninger bliver væsentlig mindre eller helt stopper

Anmeld

22. december 2014

DortheL

Hvis jeg må spørge, hvordan er dine blødninger så nu?

Gynækologens og mit ønske er, at mine blødninger bliver væsentlig mindre eller helt stopper

Jeg gik fra at bløde hver 14. dag + pletblødninger, til at bløde hver gang det var meningen, og det var en minimal blødning ift. tidligere. Så det var jo helt fantastisk!

Jeg er dog stoppet med dem igen, pga. graviditet. Men skal klart på dem igen bagefter :-) 

Anmeld

22. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
DortheL skriver:

Jeg gik fra at bløde hver 14. dag + pletblødninger, til at bløde hver gang det var meningen, og det var en minimal blødning ift. tidligere. Så det var jo helt fantastisk!

Jeg er dog stoppet med dem igen, pga. graviditet. Men skal klart på dem igen bagefter :-) 

1000 tak for dit svar. Så håber jeg at de virker som ønsket for mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.