Krea julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
11 svar
23 synes godt om
22. december 2014

lineog4

Hver år når det har været jul, bestemmer jeg: til næste år skal de fleste julegaver være hjemmegjorte. Og hvert år lige op til juleaften er status det er meget få der ikke er købt 

Nå men pt er det blevet en kjole til min mor (som slet ikke er særlig nem at tage billede af så det bliver i skåner for) og en lille kjole til en lille pige - første gang med det mønster og må sige der er plads til forbedringen 

Havde håbet der var et hygge/jule sæt til hver af ungerne til juleaften, men må nok melde pas - måske til nytårsaften...

lige et par billeder af den lille kjole. Og må jeg ikke se jeres hjemmegjorte julegaver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

CarinaSB

lineog4 skriver:

Hver år når det har været jul, bestemmer jeg: til næste år skal de fleste julegaver være hjemmegjorte. Og hvert år lige op til juleaften er status det er meget få der ikke er købt 

Nå men pt er det blevet en kjole til min mor (som slet ikke er særlig nem at tage billede af så det bliver i skåner for) og en lille kjole til en lille pige - første gang med det mønster og må sige der er plads til forbedringen 

Havde håbet der var et hygge/jule sæt til hver af ungerne til juleaften, men må nok melde pas - måske til nytårsaften...

lige et par billeder af den lille kjole. Og må jeg ikke se jeres hjemmegjorte julegaver

Hvor er den flot .. Har desværre ikke fået lavet hjemmelavet julegaver .. der har været for mange lektier til at tiden har været der :(

Anmeld

22. december 2014

Kay

Denne hue til Viva, hun måtte dog lige prøve den påinden  men det har en pige på 2 måneder nok glemt alt om til jul 

Og min mand får en armbånd jeg har hæklet i læder snor, men det blev pakket ind inden jeg fik taget billede

Anmeld

22. december 2014

LinLin

Min mor får et clipboard. Min lillebror og jeg er ikke på gave men jeg har lavet et toiletskilt af perler til ham  (det har jeg ikke lige billede af...)

Anmeld

22. december 2014

Skouboe

Jeg har det som dig, gaverne ender som regel med af være købt.

Jeg er lige blevet færdig med et par lækre jeans-look-alike leggings til den ældste  i sort stretch denim med sådan en voksbelagt overflade, men hun snuppede dem og tog dem på i børnehave før jeg fik fotograferet hende... Nu mangler jeg et par tilsvarende i slangeprintet stretch, og derefter skal jeg til julekjolerne.. det er så også ved at være på tide...

Og sød kjole i øvrigt.

Anmeld

22. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lineog4 skriver:

Du er bare så kreativ ! Glemmer aldrig de bukser du havde syet til dine drenge. Vildt seje

Anmeld

22. december 2014

Kay

LinLin skriver:

Min mor får et clipboard. Min lillebror og jeg er ikke på gave men jeg har lavet et toiletskilt af perler til ham  (det har jeg ikke lige billede af...)

Fuck den er smart!

Anmeld

22. december 2014

LinLin

Kay skriver:

Fuck den er smart!

Ja, ikke? 

Skulle lige prøve at lave et imens vi ventede på Lia  Aner ikke havd min mor siger til det 

Anmeld

22. december 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja, ikke? 

Skulle lige prøve at lave et imens vi ventede på Lia  Aner ikke havd min mor siger til det 

Ellers Sander hun den bare videre til mig

Anmeld

22. december 2014

PBaby

Elsker hjemmelavede (jule)gaver. Så bliver det bare ikke bedre. Ville også selv ønske at modtage dem!

jeg har tegnet en tegning til min mor. Det er hende og jeg for mange mange år siden 

Der er dog også plads til (en masse) forbedringer. Men sådan er det vel altid.. Jeg har så svært ved at sige "slut! - nu er den færdig!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.