Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Endnu en Update! Jeg kommer derop og det er svigermor der lukker op. Svigerfar ligger og hviler sig. Jeg siger Hej men får intet svar tilbage. Svigermor siger så til ham at jeg altså siger Hej men han svarer stadig ikke. Min svigermor jeg går så ud i deres køkken og hun giver mig et kram og jeg begynder selvfølgelig at tude. Svigermor går så ind til ham igen og siger at jeg altså er kommet for at undskylde men lige fedt hjælper det. Hun prøver at få ham til at lytte 2 gange men han reagerer ikke og hviler sig bare videre. Jeg siger så at så kan jeg ikke gøre mere og at jeg har forsøgt. Jeg bliver et lille øjeblik for at give ham en chance men eg vælger at tage hjem igen. Kæresten siger at så kan jeg ikke gøre mere og at så må han komme til os nu. Så er han bare ikke mand nok til at ville lytte på hvad jeg har at sige. Jeg har vitterligt ikke gjort andet hele dagen end at græde og græde og græde. Syntes det er så synd for min svigermor og svoger som er i er kæmpe dilemma nu også. For hvis de vælger at tage hjem til os svigtet de jo min svigerfar. Vi er herhjemme indstillet på at vi skal holde jul selv selvom det skær i mit hjerte. Er virkelig så ked af det..
Endnu en Update!
Jeg kommer derop og det er svigermor der lukker op. Svigerfar ligger og hviler sig. Jeg siger Hej men får intet svar tilbage. Svigermor siger så til ham at jeg altså siger Hej men han svarer stadig ikke. Min svigermor jeg går så ud i deres køkken og hun giver mig et kram og jeg begynder selvfølgelig at tude. Svigermor går så ind til ham igen og siger at jeg altså er kommet for at undskylde men lige fedt hjælper det. Hun prøver at få ham til at lytte 2 gange men han reagerer ikke og hviler sig bare videre. Jeg siger så at så kan jeg ikke gøre mere og at jeg har forsøgt. Jeg bliver et lille øjeblik for at give ham en chance men eg vælger at tage hjem igen.
Kæresten siger at så kan jeg ikke gøre mere og at så må han komme til os nu. Så er han bare ikke mand nok til at ville lytte på hvad jeg har at sige.
Jeg har vitterligt ikke gjort andet hele dagen end at græde og græde og græde. Syntes det er så synd for min svigermor og svoger som er i er kæmpe dilemma nu også. For hvis de vælger at tage hjem til os svigtet de jo min svigerfar. Vi er herhjemme indstillet på at vi skal holde jul selv selvom det skær i mit hjerte. Er virkelig så ked af det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det har hele tiden været aftalt at de giver stegen. Dette siger min kæreste så at jeg godt vidste men ærlig talt så har jeg fuldstændig glemt det. Jeg glemmer for tiden mange ting som jeg får at vide. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg vil så at vi deler alt maden op i kroner så vi hver især giver det samme beløb. Dette siger min kæreste så til hans far som må opfatte det som om at de skal give yderligere til end kun stegen. Da jeg så får at vide at de giver stegen er det jo helt fint ned mig og så skal de jo selvfølgelig ikke give mere til. Alt dette vil jeg prøve at forklare ham men han vil ikke snakke med mig.
Det har hele tiden været aftalt at de giver stegen. Dette siger min kæreste så at jeg godt vidste men ærlig talt så har jeg fuldstændig glemt det. Jeg glemmer for tiden mange ting som jeg får at vide. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg vil så at vi deler alt maden op i kroner så vi hver især giver det samme beløb. Dette siger min kæreste så til hans far som må opfatte det som om at de skal give yderligere til end kun stegen. Da jeg så får at vide at de giver stegen er det jo helt fint ned mig og så skal de jo selvfølgelig ikke give mere til. Alt dette vil jeg prøve at forklare ham men han vil ikke snakke med mig.
Så lad ham rende og hønse!
Havde jeg været din svigermor havde jeg pænt sagt til ham at jeg ville holde jul med mit barnbarn og så måtte han ellers selv finde ud af det...
Ingen skal da havde lov til at opføre sig sådan over for andre og bestemme over dem på den måde, selvom man er mand og kone
Hvis min mand gør noget tåbelige siger jeg da til ham at han er tåbelig! Alle har ret til deres holdning også din svigermor og nu må du hanke op i dig selv og sige til dig selv at sådan en sur gammel mand ikke skal ødelægge jeres jul
AHM skriver:
Tak.
Kay skriver: Så lad ham rende og hønse! Havde jeg været din svigermor havde jeg pænt sagt til ham at jeg ville holde jul med mit barnbarn og så måtte han ellers selv finde ud af det... Ingen skal da havde lov til at opføre sig sådan over for andre og bestemme over dem på den måde, selvom man er mand og kone Hvis min mand gør noget tåbelige siger jeg da til ham at han er tåbelig! Alle har ret til deres holdning også din svigermor og nu må du hanke op i dig selv og sige til dig selv at sådan en sur gammel mand ikke skal ødelægge jeres jul
Ja. Prøver også at sige til mig selv at det skal ihvertfald ikke ødelægge vores aften og specielt ikke for vores datter som skal have en god aften. Hun er jo helt uskyldig i det her! Så håber jeg bare at svigermor og svoger kommer. Så må han lave den steg til sig selv. Selvom jeg alligevel ikke vil have god samvittighed hvis han skulle sidde selv....
Hmm... Jeg forstår ingenting lige nu..
Svigermor ringer til min kæreste og siger at de kommer. Dem allesammen. Enten har svigermor snakket med store bogstaver til svigerfar eller også har svigerfar tænkt på det hele og givet sig. Jeg ved det ikke men hold nu op hvor er jeg bare glad nu Men det kan nok ikke undgåes at blive en smule akavet når de kommer juleaften.
Anonym skriver: Hmm... Jeg forstår ingenting lige nu.. Svigermor ringer til min kæreste og siger at de kommer. Dem allesammen. Enten har svigermor snakket med store bogstaver til svigerfar eller også har svigerfar tænkt på det hele og givet sig. Jeg ved det ikke men hold nu op hvor er jeg bare glad nu Men det kan nok ikke undgåes at blive en smule akavet når de kommer juleaften.
Jeg tror svigermor har talt med store bogstaver.
Til svigermor
Sådan nogle mennesker er bare for meget! Dem der bærer nag og så over sådan en lille ting. Hold da k...!
Hurra! - trods alt.
Men det er jo mig der er skyld i alt det her
NEEEJ!!!!!!! Det er det altså ikke!!! Det er muligt, at du har begået en fejl.. OG?? - du er vel et menneske!! Så har du undskyldt endda mange gange.. Godt så!! Så burde den simpelthen ikke være længere!!! Så kommer man altså videre!!!
At din svigerfar så vælger at opføre sig som en forkælet møgunge, der ikke får sin vilje, er altså HANS eget valg!!! Hvad er det da for noget at te sig sådan over???
Det er IKKE dig, der er skyld i Jeres jul muligvis bliver anderledes end forventet - det står svigerfar altså for!! Så nu skal du stoppe med at påtage dig skylden for svigerfars barnagtigheder!!! Rigtig god jul til jer alligevel
EDIT: Læste lige at de kommer alle sammen Dejligt at høre!!!
/ Taco78
Håber i havde en go aften.....
Hvordan gik det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128