Lidt kedeligt sex :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
10 svar
5 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Dear good..

Tror næppe jeg nogensiden har været sådan en lider mås!

Både før og efter jeg blev gravid, da min mand er så tiltrækkende sexsule for mig!

jeg er 22 år og han er 29..

Da vi begyndte at komme sammen for snart 2 år siden, kom han nærmest bare ved jeg bevæget min røv op af hans penis! og han kunne få stiveret af at give mig massage 

Men nu efter vi har været sammen den lange stykke tid...

Er det som om det kun mig der er liderlig hele tiden og lægger op til sex, jeg gør virkelig alt! og det ikke fordi jeg er stor gravid er faktisk ret lille man kan næsten ikke se det er 20+3. Føler mig ikke mødt med samme lyst Har prøvet alt fra sexet undertøj til lækker aftensmad og tændt stearin lys! Til sidst røg det ud af min mund, vil du med ind og dyrke sex kæft det lød så kikset! men vi har kun sex hver 14 dag 1 gang i ugen nu! og han lægger aldrig op mere? jo så siger han har du løst til sex? også dør den ligesom

Vi plejer virkelig at ha så lækkert intimt samleje!UFF og han ved lige hvordan han skal gøre det rigtigt og de dejlige steder!

Nu det bare blevet sådan noget la la la la

Mon han synes jeg er blevet ulækker at se på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Dear good..

Tror næppe jeg nogensiden har været sådan en lider mås!

Både før og efter jeg blev gravid, da min mand er så tiltrækkende sexsule for mig!

jeg er 22 år og han er 29..

Da vi begyndte at komme sammen for snart 2 år siden, kom han nærmest bare ved jeg bevæget min røv op af hans penis! og han kunne få stiveret af at give mig massage 

Men nu efter vi har været sammen den lange stykke tid...

Er det som om det kun mig der er liderlig hele tiden og lægger op til sex, jeg gør virkelig alt! og det ikke fordi jeg er stor gravid er faktisk ret lille man kan næsten ikke se det er 20+3. Føler mig ikke mødt med samme lyst Har prøvet alt fra sexet undertøj til lækker aftensmad og tændt stearin lys! Til sidst røg det ud af min mund, vil du med ind og dyrke sex kæft det lød så kikset! men vi har kun sex hver 14 dag 1 gang i ugen nu! og han lægger aldrig op mere? jo så siger han har du løst til sex? også dør den ligesom

Vi plejer virkelig at ha så lækkert intimt samleje!UFF og han ved lige hvordan han skal gøre det rigtigt og de dejlige steder!

Nu det bare blevet sådan noget la la la la

Mon han synes jeg er blevet ulækker at se på?

måske  bare han har et billede af man er skrøbelig når man er gravid måske ? At han vil skåne lidt. Bare en tanke 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

måske  bare han har et billede af man er skrøbelig når man er gravid måske ? At han vil skåne lidt. Bare en tanke 

hvor er det dog svært for jeg er jo virkelig undskyld mig horney efter ham! jeg ser ham stadig ligeså saftig som første gang da han er enormt lækker og det gør det ikke nemmere når han smider trøjen

For mig er det jo virkelig Guf! 

Men ja min forlovet er en meget kærlig fyr, der passer enormt godt på mig.. Men han gider ikke engang at gokke den af hvis jeg har en af de 14 dage til 3 uger hvor bæknet bare opføre sig helt åndsvag  

han har faktisk aldrig vil spille pik hellere ikke dengang jeg mødte ham for 3 år siden og han var single den mand er ret speciel

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

hvor er det dog svært for jeg er jo virkelig undskyld mig horney efter ham! jeg ser ham stadig ligeså saftig som første gang da han er enormt lækker og det gør det ikke nemmere når han smider trøjen

For mig er det jo virkelig Guf! 

Men ja min forlovet er en meget kærlig fyr, der passer enormt godt på mig.. Men han gider ikke engang at gokke den af hvis jeg har en af de 14 dage til 3 uger hvor bæknet bare opføre sig helt åndsvag  

han har faktisk aldrig vil spille pik hellere ikke dengang jeg mødte ham for 3 år siden og han var single den mand er ret speciel

Har jeg heller  ikke oplevet  min man gad 

Anmeld

21. december 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Vore sexliv døde også lidt da jeg nåede omkring 18+0 og vi kunne begynde at mærke baby i maven. Min kæreste siger at det er fordi at det er underligt at vores søn ligger i maven. Vi er til gengæld gode til fx at tage lange bade sammen, og jeg gir ham blowjobs 1-2 gange om ugen. Sex har vi måske 1 gang om måneden ca nu- når vi begge slet ikke kan holde os fra hinanden mere

Men vi er gode til at snakke om det nu. Men kan godt huske at vi havde en periode hvor jeg stadig havde lyst, men hvor han afviste mig.. Fik ham dog til at fortælle hvorfor, og det var det med tanken om at der er en baby i maven.. 

Ikke presse ham, det blir kun værre.

Prøv at giv ham et blowjob fx..

Held og lykke 

Anmeld

21. december 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Og så vil jeg tilføje at jo større maven blir, jo mere forsvinder min sexlyst også. Er 32+3 nu og ret besværet- men vi har dog haft god sex i dag jubii. Men også flere uger siden sidst haha

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Er 2 gangs  gravid  og liderlig igennem  hele graviditen da jeg ikke bliver  særlig stor :p han afviser  alt! Også  blow og  hand job xD men bare  han holder om mig  ryster jeg ret af løst aerrrgh!

Anmeld

22. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Er 2 gangs  gravid  og liderlig igennem  hele graviditen da jeg ikke bliver  særlig stor :p han afviser  alt! Også  blow og  hand job xD men bare  han holder om mig  ryster jeg ret af løst aerrrgh!

Måske du bare skal slappe lidt af? 

Jeg eg ville personligt også blive idiot, hvis min kæreste var kampliderlig konstant. Giv ham lidt plads.. Så skal det nok komme.

Anmeld

22. december 2014

lillespir26

Altså jeg er 30+4 Idag og har ikke haft lyst før nu og nu er det min kæreste der er bange for der skal ske noget pga tidliger små blødninger. Så mon ikke han er bange for At der sker baby noget? Snak med ham om det 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Altså jeg står jo ikke ligefrem og rager på hans diller konstant eller hele tiden og igen lægger op hverdag  

Det jo ikke sjovt at lægge op til en som bare ikke har løst.

Før jeg blev gravid havde vi hellere ikke ret meget sex længere, så tror ikke det har det helt store med baby at gøre, da han godt ved han ikke rammer baby med sin penis

Lige pt kommer han hjem sætter sig foran sin computer til kl 22:00 hvor vi begge så går i seng og falder i søvn til en film, sådan har det stået på et stykke lang tid nu. Jeg ser ham i alt hverdag 1 time. Han arbejder med sko og møder kl 10:00 har fri kl 17:30 er hjemme 18:06 ca også sidder han ved sin computer og laver hjemmesider da han er uddannet inde for computer og er vist grafiker et eller andet kan ikke helt huske det Jeg siger intet til det, lægger mig bare ind i sove værelset og ser en film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.