Har brug for lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle jer herinde

har en lille spørgsmål. 

Hvad gør jeg når jeg ikk kan huske hvornår min menses startet og sluttet? (Sidste gang jeg fik den?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej alle jer herinde

har en lille spørgsmål. 

Hvad gør jeg når jeg ikk kan huske hvornår min menses startet og sluttet? (Sidste gang jeg fik den?)

Er du gravid ?

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Er du gravid ?

Godt spørgsmål

tiden flyver for mig med vores elskede 4 måneders datter. Og derfor kan jeg ikk huske hvornår min menses startet og hvornår den sluttede. ( for self vide hvornår jeg få den næste gang) så jeg kan finde ud af om jeg er gået over tid eller ej men det kan jeg jo ikk nu da jeg ikk kan huske det 

og jeg tror jeg har lidt mistanke om graviditet pga ( jeg i de sidste 2-3 fået lidt kvalme og blivet lidt svimmel. Og her igår fik jeg lidt rosa blød og fik lidt ondt som jeg plejer ca  få timer før min menses nomal skulle dukke op Det faktisk det der gjort mig opmærksom på det. 

Skal lige siges jeg har fået en kobberspiral sattet op for ca 2 måneder siden. Så vi prøver ikke.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Godt spørgsmål

tiden flyver for mig med vores elskede 4 måneders datter. Og derfor kan jeg ikk huske hvornår min menses startet og hvornår den sluttede. ( for self vide hvornår jeg få den næste gang) så jeg kan finde ud af om jeg er gået over tid eller ej men det kan jeg jo ikk nu da jeg ikk kan huske det

og jeg tror jeg har lidt mistanke om graviditet pga ( jeg i de sidste 2-3 fået lidt kvalme og blivet lidt svimmel. Og her igår fik jeg lidt rosa blød og fik lidt ondt som jeg plejer ca få timer før min menses nomal skulle dukke op Det faktisk det der gjort mig opmærksom på det.

Skal lige siges jeg har fået en kobberspiral sattet op for ca 2 måneder siden. Så vi prøver ikke.

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Prøv at teste og ellers vente toldmodigt  

Anmeld

21. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle jer herinde

har en lille spørgsmål. 

Afventer at få den næste eller tester om 14 dage fra nu.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Prøv at teste og ellers vente toldmodigt  

Hvornår vil du råde mig til at tag en test når jeg ikk ved om den 1dec var min messens første dag eller sidste dag?

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Afventer at få den næste eller tester om 14 dage fra nu.

Hvornår vil du råde mig til at teste? ( når jeg ikk ved om den 1dec var min menses første dag eller sidste dag?

Anmeld

21. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvornår vil du råde mig til at teste? ( når jeg ikk ved om den 1dec var min menses første dag eller sidste dag?

Så kan du jo bare teste en gang i ugen indtil svar.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så kan du jo bare teste en gang i ugen indtil svar.

Altså jeg er ikk sikker men der er noget der siger mig noget med d 1 dec. Og mener min menses varede i ca 7-8 dage. 

Men mener du så jeg skal teste i næste uge (imorgen mandag?) også igen mandagen efter osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.