Kan jeg godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AnjaB skriver:

Ville personligt ikke give min kæreste penge, jul og fødselsdag får han altid personlige gaver af mig og ungerne. Andre ville jeg have det fint med at give penge hvis jeg ved de ønsker sig noget der er svært at finde. Men du kender han jo bedst så måske ville det være det helt rigtige for jer 

Åhhh... Vil bare så gerne give ham noget mere men kan simpelthen ikke finde noget  Vil jo heller ikke købe noget bare for at købe noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
B&J skriver:

hvad med at prøve at købe noget tøj du syntes er flot så kan han jo bytte det hvis det er

Tjo men han har klart og tydeligt sagt hvad han vil have. Han er meget præcis med sådan noget og det skal være det han ønsker sig. Så tror bare han vil blive irriteret hvis jeg kom med noget andet når jeg godt ved hvad det er han ønsker sig. 

Anmeld

21. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
L&V skriver:

Det syntes jeg sagtens man kan eller skrive det som et gavekort at du giver et sæt tøj eller en shoppetur. For mig er det ik så væsentlig om det er personligt men om det er noget man ønsker sig

Den med at skrive det som et gavekort er en god ide  

Anmeld

21. december 2014

B&J

Omsorgsgiver skriver:

Tjo men han har klart og tydeligt sagt hvad han vil have. Han er meget præcis med sådan noget og det skal være det han ønsker sig. Så tror bare han vil blive irriteret hvis jeg kom med noget andet når jeg godt ved hvad det er han ønsker sig. 

okay... det er da træls du ikke kan prøve noget nyt..

men hvad så med parfume deo...

ellers tror jeg det er bedst du giver ham penge så kan han jo købe det han vil have

Anmeld

21. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Troldemommi skriver:

Nej, som du selv skriver så ved han bedst selv hvad han vil have  men gør noget ekstra ud af kortet, skriv måske et lille digt, det er så romantisk, og det viser ham at du bruger tid på gaven selvom den består af penge 

Monica 

Ja god ide 

Anmeld

21. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
B&J skriver:

okay... det er da træls du ikke kan prøve noget nyt..

men hvad så med parfume deo...

ellers tror jeg det er bedst du giver ham penge så kan han jo købe det han vil have

Det har han nok af  

Anmeld

21. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Er der andre der vil komme med sin mening?

Anmeld

22. december 2014

anjo01

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste er meget svær at købe gaver til da det skal være et bestemt mærke og bestemt dit og dat. Fandt dog et par sko til ham idag så det får han i julegave. Men vil gerne give ham noget mere men jeg kan simpelthen ikke finde det tøj som han ønsker sig  Derfor tænkte jeg om jeg kunne give ham penge i julegave?? Men kan man overhovedet det? Gavekort ville jeg også gerne havde givet ham men da det er svært med tøj der tror jeg det vil være nemmere hvis han bare fik penge så han kunne bestille noget fra nettet af til sig selv. Det har han mere styr på end mig og han vil få det han ønsker sig. 

Men hvad syntes I?? Kan man godt give penge?? Hvis ja har I så en ide til hvordan han skal have dem? Vil ikke bare give ham dem sådan i hånden.

Hej  

jeg ville godt nok synes det ville være en kedelig gave at få penge til jul af min kæreste. Så hellere skriv et sødt kort om at i skal have en hyggedag hvor du gir cafetur og et lækkert sæt tøj så får I kvalitetstid sammen og han får et sæt tøj han kan lide 

Anmeld

22. december 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Er der andre der vil komme med sin mening?

Her bliver der tit givet gavekort, men det er fordi vi har noget der hedder et bygavekort(Bornholm), og det kan så bruges i RIGTIG mange forskellige butikker, cafeer, restauranter.. Hvilket jeg synes er så pisse smart...

Men du ved ikke hvilken butik han som regel køber tøj i?

Min far lavede en gang et gavekort selv, hvor han havde skrevet et beløb på, som jeg så kunne få når jeg havde fundet noget jeg gerne ville have.

Så det er en ide, at du selv laver det og så kan han få pengene senere eller I kan gå ned i en butik sammen. Eller du bare overføre dem til ham efter jul.

Jeg synes det virkelig mærkeligt at give pengene til en juleaften, så jeg ville hellere lave et gavekort. Det er lidt hyggeligere.

Anmeld

22. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Yurie skriver:

Her bliver der tit givet gavekort, men det er fordi vi har noget der hedder et bygavekort(Bornholm), og det kan så bruges i RIGTIG mange forskellige butikker, cafeer, restauranter.. Hvilket jeg synes er så pisse smart...

Men du ved ikke hvilken butik han som regel køber tøj i?

Min far lavede en gang et gavekort selv, hvor han havde skrevet et beløb på, som jeg så kunne få når jeg havde fundet noget jeg gerne ville have.

Så det er en ide, at du selv laver det og så kan han få pengene senere eller I kan gå ned i en butik sammen. Eller du bare overføre dem til ham efter jul.

Jeg synes det virkelig mærkeligt at give pengene til en juleaften, så jeg ville hellere lave et gavekort. Det er lidt hyggeligere.

Jo, kunne man også sagtens. Men ville det måske være en ide at jeg finder i vores tier butik (søstrene grene) et hjerte gaveæske og putter pengene i sammen med en sød besked til ham? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.