Åretest bedste biograffilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
13 svar
2 synes godt om
21. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvilken film syntes du har været den bedste biograffilm i år og hvorfor?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Ja hvilken film syntes du har været den bedste biograffilm i år og hvorfor?? Vh stine

Boyhood tog mig med storm. Den er fantastisk - stor anbefaling!

Anmeld

21. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg var helt vild med Fasanjægerne. - Jeg sad helt ude på kanten af stolen, og var SÅ spændt! 

Men den bedste var Gone Girl.. Den tog en uventet drejning, og slutningen var vild 

Anmeld

22. december 2014

StineW79

Pikku Myy skriver:

Den tror jeg slet ik lige jeg har hørt om. Men ska da lige ha den tjekket! Vh stine

Anmeld

22. december 2014

StineW79

Pikku Myy skriver:

Den tror jeg slet ik lige jeg har hørt om. Men ska da lige ha den tjekket! Vh stine

Anmeld

22. december 2014

StineW79

ES90 skriver:

Jeg var helt vild med Fasanjægerne. - Jeg sad helt ude på kanten af stolen, og var SÅ spændt! 

Men den bedste var Gone Girl.. Den tog en uventet drejning, og slutningen var vild 

Syntes fasandræberen var ok, men blev så skuffet over slutningen. Tror desvære tit det er det der sker når man har læst bogen!

Den anden ska da lige tjekkes! Vh stine

Anmeld

22. december 2014

KatjaBN

Fasandræberen 

- og Fury, virkelig god 

Anmeld

22. december 2014

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Boyhood - man kunne mistænke at det bare er en film for projektets skyld, men det er helt fantastisk at få del i familiens historie på den måde som det netop er muligt med det greb de har taget.

Anmeld

22. december 2014

Røverdatter

StineW79 skriver:

Har faktisk fået set en del film i biffen i år. Og kan ikke bestemme mig mellem de her to:

"Sange fra skoven" (dokumentar om en amerikansk mand der valgte at slå sig ned hos pygmæerne i central afrika. En smuk fortælling om musik/lyd fra junglen og det fantastiske folk der lever primitivt, men i god harmoni med naturen og hinanden)

"Så meget godt i vente" (dokumentar om 80-årig biodynamisk og økologisk landmand på Thorshøjgaard som bare har den mest fantastiske måde at drive sit landbrug på, men øko myndighederne er desværre efter ham pga de nye regler indenfor økologi som desværre ikke er tilpasset dyrene ifølge Niels - og dyrenes natur selvfølgelig. Virkelig en smuk film - med smukke bevægende billeder..)

Men hvis det ikke skal være dokumentar så må det være "Fasandræberne"

Anmeld

22. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Eftersom jeg vist kun har set "Familien Jul" i biografen i år, så må det blive den  

Havde ikke de store forventninger, men blev rigtig positivt overrasket - mine piger elsker den!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.