Su udbtaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. december 2014

Anonym trådstarter

Hejsa allesammen.. 

Det er sådan at jeg har søgt på at komme ind på en skole på VUC fjernundervisning. Jeg søgte den 12, men ingen har kontaktet mig så har self ringet ind igen og igen og fik så et nummer til en anden afdeling som jeg ringede til, men de har ikk ringet tilbage. 

Men hvis nu jeg først får svar den 2 januar altså efter ferien, skal keg så søge su så jeg kan klare mig i januar måned ? Altså kan jeg så få udbetalt SU'en efter jeg er blevet tilmeldt og søgt på su? Nogle det har erfaring ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hejsa allesammen.. 

Det er sådan at jeg har søgt på at komme ind på en skole på VUC fjernundervisning. Jeg søgte den 12, men ingen har kontaktet mig så har self ringet ind igen og igen og fik så et nummer til en anden afdeling som jeg ringede til, men de har ikk ringet tilbage. 

Men hvis nu jeg først får svar den 2 januar altså efter ferien, skal keg så søge su så jeg kan klare mig i januar måned ? Altså kan jeg så få udbetalt SU'en efter jeg er blevet tilmeldt og søgt på su? Nogle det har erfaring ? 

Det er forsent så... Men nogle gange betaler de om torsdagen... Vær obs på at starter hold efter den 20 så får du ikke su....

Og desværre holder vuc ferie fra idag.... 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det er forsent så... Men nogle gange betaler de om torsdagen... Vær obs på at starter hold efter den 20 så får du ikke su....

Og desværre holder vuc ferie fra idag.... 

Men får jeg så su efter ferien ? Altså når jeg blir tilmeldt og søger su? Måske midt i januar ? Men efter at jeg er startet

Anmeld

19. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Men får jeg så su efter ferien ? Altså når jeg blir tilmeldt og søger su? Måske midt i januar ? Men efter at jeg er startet

Hvornår skal du starte?

Anmeld

19. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Det kommer an på hvornår hold starter op...

Fjernstudie har med at starte senere end alm fag, og de starter den sidste dag inden den 20 månden 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvornår skal du starte?

Jeg mener de starter den 3 eller 5. 

Anmeld

20. december 2014

Zelinasmor

Du får su for januar måned på fjernstudie hvis du er tilmeldt og har søgt su inden D. 20 januar. Du får dem nok bare først til februar sammen med den udbetaling der falder der. Altså ingen penge i januar fordi du ikke kan nå at få dem udbetalt med så dobbelt su til februar i stedet 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Du får su for januar måned på fjernstudie hvis du er tilmeldt og har søgt su inden D. 20 januar. Du får dem nok bare først til februar sammen med den udbetaling der falder der. Altså ingen penge i januar fordi du ikke kan nå at få dem udbetalt med så dobbelt su til februar i stedet 

Så er det endnu bedre ☺️

Er det også med den su lån jeg kommer til ag vælge ?

Anmeld

20. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Så er det endnu bedre ☺️

Er det også med den su lån jeg kommer til ag vælge ?

Jeps :-) 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  

god jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.