Hvad skal jeg lige skrive??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
7 synes godt om
18. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Uden at lyde grisk eller noget??

Tilbage i august skrev en som vi kender om vi ville have babyindsats.  samt badestativ til den lille ny som kommer her til januar. 

Hun skrev at de ikke skulle have det tilbage da de ikke skal have flere børn. Ergo har vi jo fået det. 

Nu vil jeg så til at skrive til hende og spørge hvornår vi kan komme og hente det men hvad skriver jeg lige så det ikke lyder så grisk og grådigt?? Ville have skrevet om vi stadig må få det men kan jeg godt det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

A. Nonymsen

Omsorgsgiver skriver:

Uden at lyde grisk eller noget??

Tilbage i august skrev en som vi kender om vi ville have babyindsats.  samt badestativ til den lille ny som kommer her til januar. 

Hun skrev at de ikke skulle have det tilbage da de ikke skal have flere børn. Ergo har vi jo fået det. 

Nu vil jeg så til at skrive til hende og spørge hvornår vi kan komme og hente det men hvad skriver jeg lige så det ikke lyder så grisk og grådigt?? Ville have skrevet om vi stadig må få det men kan jeg godt det??

Uh den kender jeg godt...

tror jeg ville snakke om noget andet også "hov forresten den der babyindsats, måtte vi overtage den, ellers vil jeg smutte ud og købe en i weekenden"

Anmeld

18. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
A. Nonymsen skriver:

Uh den kender jeg godt...

tror jeg ville snakke om noget andet også "hov forresten den der babyindsats, måtte vi overtage den, ellers vil jeg smutte ud og købe en i weekenden"

Ja kunne man men det er ikke nogen vi snakker så frygtelig meget med så ved ikke lige hvad jeg skulle skrive med kvinden om. Det er hende der skrev og spurgte mig dengang. De er bare så gavmilde og flinke at tilbyde det til os. 

Anmeld

18. december 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Ja kunne man men det er ikke nogen vi snakker så frygtelig meget med så ved ikke lige hvad jeg skulle skrive med kvinden om. Det er hende der skrev og spurgte mig dengang. De er bare så gavmilde og flinke at tilbyde det til os. 

Kan du ikke bare skrive 

"Hej, har vi stadig en aftale omkring den babyindsats, for så kan jeg komme forbi og hente den i weekenden

Anmeld

18. december 2014

Mumto3

eller:

du var så sød at tilbyde mig babyindsatsen. Hvis dit tilbud stadig står ved magt, vil vi gerne komme og hente det :-)

Anmeld

19. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Kan du ikke bare skrive 

"Hej, har vi stadig en aftale omkring den babyindsats, for så kan jeg komme forbi og hente den i weekenden

God ide 

Anmeld

19. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mumto3 skriver:

eller:

du var så sød at tilbyde mig babyindsatsen. Hvis dit tilbud stadig står ved magt, vil vi gerne komme og hente det :-)

Også en god ide  Hvorfor er jeg dog ikke selv kommet på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.