Forstand på biler ??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

82Miraklet

Hej ja det passer sig måske ikke lige ind på en børneside, men jeg prøver nu alligevel.

Vi har en ford Focus st.car fra 2001.. en diesel

Her idag pludselig kan vi ikke starte den... Vi kan dreje nøglen så den varmer op og glødetråden slukker, men så kan man ikke dreje nøglen mere !!!!!

Er det et problem Der kan løses ?? Hvad er det ??

Ja håber på at der er nogen der kan give en melding tilbage.. Er jo ikke meget for bare at sende den på værksted, det koster jo en del !!!

Kærligst Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

sbs78

pas :'( jeg tror desværre at du bliver nød til en tur forbi doktermekaniker ;) Kender alt for godt den med de ...... biler >( De er pisse dyre meeeeen vi kan jo ikke undvære dem. knus sidsel

Anmeld

9. januar 2008

82Miraklet

HEHE nej det er rigtigt nok, undværres det kan de bestemt ikke ;) Men tænkte det jo måske kunne være at der var nogen er jer skåønne mødre herinde der evt havde en mekaniker mand der havde en evt svar.. hihi Men må jo prøver sig lidt frem de forskellige steder... 8D Men ellers må vi jo til doktormanden med Bilen Knus Maria [citat]pas :'( jeg tror desværre at du bliver nød til en tur forbi doktermekaniker ;) Kender alt for godt den med de ...... biler >( De er pisse dyre meeeeen vi kan jo ikke undvære dem. knus sidsel[/citat]

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Jeg skal lige forstå det helt korrekt...

Er det som om nøglen sidder fast?? Eller eller vil den bare ikke starte??

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Jeg er i øvrigt uddannet mekaniker8(

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Jeg er i øvrigt uddannet mekaniker8(

Anmeld

9. januar 2008

Nan

Vores bil gider heller ikke starte om morgenen når det er for koldt. Prøv at gi den lidt gas med speederen når du drejer nøglen til start - det kan gøre underværker :D

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Nej det kan det ikke.. Hvis der ikke sker noget når man drejer nøglen, så drukner du den hvis du bliver ved med at give den "gas"... Så lad være med det.

Anmeld

9. januar 2008

Nan

Ups - Jeg havde overset at nøglen ikke kan drejes. Jeg troede bare jeres bil ikk ville starte.

Gas virker her - uden drukneulykker dog :D

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Ja det er korrekt, så kan det virke.. Men det er en Diesel bil de har og der er altså lidt andre regler for sådan en(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.